• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
دو شنبه 20 دی 1400
کد مطلب : 150470
+
-

آخرین خبر/ استخدام ۳۴ هزار معلم جدید

ناصر سلیمان‌زاده، رئیس مرکز برنامه‌ریزی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش از قول سازمان سنجش‌آموزش مبنی بر آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی در پایان دی ماه خبر داد و گفت: با برگزاری آزمون استخدامی بیش از ۳۴ هزار معلم جدید در مهر سال آینده جذب آموزش و پرورش می‌شوند. مهم‌ترین رویکرد وزارت آموزش و پرورش در جذب و استخدام نیروی انسانی، بومی‌گزینی است.

مدال طلای المپیاد برای دانش‌آموز شیروانی
رضا خسروی، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش شیروان از کسب نشان طلای مهدی عباس زاده، دانش آموز دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی دوره متوسطه دوم این شهرستان خراسان شمالی در المپیاد تفکر و کارآفرینی خبر داد. این دانش‌آموز پس از کسب رتبه برتر در مرحله اول و دوم به مرحله سوم راه یافت و پس از شرکت در آزمون این مرحله توانست نشان طلای المپیاد تفکر و کار آفرینی را از آن خود کند.

سفر هیأت‌دولت به قم ۱۵۸ مصوبه داشت
سیدمحمد تقی شاهچراغی، استاندار قم گفت: سفر اخیر رئیس جمهور به قم ۱۵۸ مصوبه به همراه داشت که ۱۴۱ مصوبه برای این استان بود. در این سفر هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان مصوبه اعتباری برای 2سال آینده درنظر گرفته  شده است. در این سفر ۱۵۰۰ میلیارد تومان معادل ۲۲.۵میلیون دلار اعتبار ارزی  برای احداث یک واحد بزرگ تولید پارچه مشکی با بهره‌گیری از صندوق توسعه ملی نهایی شد. در این سفر ۹۹۳ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج هم در نظر گرفته شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید