• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 20 دی 1400
کد مطلب : 150468
+
-

با مردم/ باغ «اخوان» در منطقه 6 در آستانه نابودی است

 متأسفانه «باغ اخوان» واقع در منطقه 6 تهران، رو به نابودی و زوال گذاشته است. این باغ زیبا می‌باید به عنوان یک میراث طبیعی برای منطقه و شهر تهران حفظ و نگهداری شود. از شهرداری منطقه درخواست داریم تا هر چه زودتر به وضعیت این باغ سروسامان بدهند.
جمعی از ساکنین منطقه 6 تهران

  اجرای ماده 87  برنامه  ششم توسعه برای ایثارگران فاقد مدارک پزشکی دشوار است
نحوه اجرای ماده 87 برنامه ششم توسعه برای ایثارگران فاقد مدارک درمانی بسیار نامناسب است. در دستورالعمل اجرایی بند (الف) ماده (87) قانون برنامه ششم توسعه که از طریق ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ شده، رزمندگان می‌توانند ابتدا در یگان خدمت خود تشکیل پرونده دهند و اگر شورای پزشکی نیروها آنها را تایید کند پس از صدور گواهی مجروحیت از سوی امور ایثارگران نیروهای مسلح به اداره کل پذیرش معرفی و پس از طی مراحل احراز به کمیسیون معرفی می‌شوند. این پروسه به دلیل گذر سال‌های زیاد از جنگ تحمیلی و منحل شدن بسیاری از یگان‌ها و نبودن مدارک، تقریبا غیرقابل اجراست و جز در مورد معدودی رزمنده جوابگو نخواهد بود. اگر قرار است درصد جانبازی به رزمندگان اعطا کنند هر چند ناچیز این کار را بکنند و این تعداد رزمنده را که ممکن است مشمول این طرح باشند دنبال کاری بی‌حاصل نفرستند.
فراستی از فومن

  خط اتوبوس‌های خانی‌آبادنو به انقلاب نیازمند ساماندهی
اتوبوس‌های خط خانی‌آبادنو به «انقلاب» علاوه بر شلوغی بیش از حد، نظم و ترتیبی هم ندارند و در اکثر مواقع با تاخیر زیاد وارد ایستگاه می‌شوند. با توجه به تعداد زیاد مسافر در این خط، لازم است که مسئولان اتوبوسرانی فکر اساسی به حال آن کنند.
احمدی از تهران

  میدان ماه فرخی اصفهان نیازمند خط‌کشی‌های عابر پیاده است
میدان ماه فرخی در شهرک خانه اصفهان در تمام بخش‌های نیازمند خط‌کشی عابر پیاده است. به‌خصوص وضعیت در ابتدای خیابان‌های منتهی به ورودی این میدان بزرگ بدتر است هر چند که سرعت‌گیر دارد اما فاقد خط‌کشی برای عبور عابران پیاده است که همواره تردد را با خطرات جانی مواجه می کند. از مسئولان تقاضا داریم خط‌کشی اساسی و بادوام در این میدان صورت گیرد.
بلیغیان از اصفهان

  معاینه فنی موتورسیکلت‌ها اجباری شود
طبق گفته مسؤلان راهنمایی و رانندگی هر موتورسیکلت، 3برابر ماشین سواری می‌تواند هوا را آلوده کند. در تهران و دیگر کلانشهرهای پرترافیک که استفاده از موتور رواج دارد بسیاری از موتورها دودزا هستند و ۹۰ درصد آنها معاینه فنی ندارند، چرا معاینه فنی موتورها را اجباری نمی‌کنند تا از تعداد موتورهای آلاینده کاسته شود؟
قره‌داغی از تهران

‌  قیمت‌های متفاوت برای داروهای یکسان!
چرا اقلام دارویی یکسان در داروخانه‌های مختلف سطح شهر قیمت متفاوت دارند! دارو جزو وسایل تزئینی یا اقلام لوکس و زائد نیست بلکه با سلامت و جان مردم در ارتباط است.تفاوت قیمت‌ها نشان از عدم کنترل کافی و لازم بر کار و فروش داروخانه‌ها دارد و در این شرایط دشوار اقتصادی انتظار می‌رود مسئولان نظارت دقیق‌تری بر کار داروخانه‌ها داشته باشند.
مبصری از کرج

  به شکایت‌های پزشکی رسیدگی نمی‌شود
سال گذشته پدرم در بیمارستان از تخت افتاد و آسیب جدی دید همان زمان از مسئولان که سهل‌انگاری کرده و این شرایط را رقم زده بودند شکایت کردیم. ولی تا این لحظه که یک سال از ماجرا گذشته پاسخی از سوی دادگاه دریافت نکرده‌ایم. ما چگونه حقوق از دست رفته پدرمان از بیمارستان را احیا کنیم؟
شهروند از شهریار

  برخی فروشندگان، عامل گرانی هستند
 گرانی یک مطلب است، گرانفروشی مطلبی دیگر، آخر چطور ممکن است یک پرس چلوبرگ بیرون‌بر 181 هزار تومان باشد. رستورانی در خیابان دولت به صرف اینکه در شمال شهر واقع شده چلوبرگ خود را به این قیمت عرضه می‌کند که واقعا نیاز است با اینها برخورد شود؛ چون ممکن است الگویی برای دیگر نقاط و رستوران‌های شهر بشوند.
 رحیمی از تهران

 

این خبر را به اشتراک بگذارید