• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
یکشنبه 19 دی 1400
کد مطلب : 150359
+
-

سارق موبایل از مالباختگان مژدگانی می‌خواست

سارق سابقه دار پس از سرقت گوشی موبایل شهروندان با آنها تماس می‌گرفت و وانمود می‌کرد گوشی را پیدا کرده و برای تحویل دادن آن مژدگانی می‌خواست.
به گزارش همشهری، رسیدگی به این پرونده از چند روز قبل و همزمان با دستگیری سارقی سابقه‌دار در محدوده شهرری آغاز شد. مأموران گشت کلانتری 172حضرت عبدالعظیم‌الحسنی(ع) هنگام گشتزنی به این جوان مشکوک شدند و در بازرسی بدنی از او 2تلفن همراه کشف کردند. این مرد مدعی بود هر دو گوشی متعلق به‌خودش است، اما چون حرف‌هایش ضد‌و نقیض بود مأموران به او مظنون شدند و وی را به کلانتری منتقل کردند. در آنجا بود که معلوم شد هر دوگوشی کشف شده سرقتی است و از طرفی مأموران با بررسی سوابق متهم پی بردند که او ازجمله سارقان سابقه‌داری است که بارها دستگیر و زندانی شده است. به این ترتیب   متهم تحت بازجویی قرار گرفت و اعتراف کرد که هر دو گوشی را سرقت کرده است. او گفت: هر دو گوشی را در خیابان حرم از شهروندان با شیوه کش‌روی سرقت کردم. در ادامه با صاحب گوشی‌ها تماس می‌گرفتم و وانمود می‌کردم که گوشی را پیدا کرده‌ام و برای تحویل دادن هر گوشی 2میلیون تومان مژدگانی می‌خواستم.
سرهنگ دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان جزئیات این پرونده گفت: به‌دنبال انجام تحقیقات مقدماتی پرونده‌ای در این‌باره تشکیل و متهم به مرجع قضایی تحویل داده شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید