• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 18 دی 1400
کد مطلب : 150247
+
-

انتقام سردار سلیمانی را در خانه آمریکایی‌ها می‌گیریم

فرمانده نیروی قدس سپاه، شامگاه پنجشنبه در کنگره بین‌المللی جبهه مقاومت «یادواره شهدای مهاجر مدافع حرم» در مشهد که ده‌ها نفر از رزمندگان و خانواده‌های شهدای مدافع حرم از کشورهای یمن، لبنان، عراق، افغانستان و پاکستان نیز در آن حضور داشتند، با اشاره به انتقام شهادت سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه گفت: همه جا لازم نیست ما به صورت مباشر حضور داشته باشیم. هر جا که لازم باشد زمینه انتقام از آمریکایی‌ها را از درون خانه‌های خودشان و با افرادی از کنار دست خودشان فراهم می‌کنیم. بدون اینکه ما حضور داشته باشیم. ما با تدبیر خودمان با دشمنان و جنایت ترور سردار سلیمانی برخورد می کنیم، رفتار و سبک و سیاق برخورد ما با سبک و سیاق و رفتار دشمن متفاوت است.
براساس گزارش ایرنا، سردار اسماعیل قاآنی بیان کرد: اگر عاقلانی در آمریکا پیدا شدند که با کسانی که جنایت ترور سردار سلیمانی را مرتکب شدند برخورد بکنند، این کار برای آمریکا بسیار کم هزینه‌تر است از اینکه فرزندان جبهه مقاومت که هیچ مرزی را نمی شناسند خودشان بروند و این انتقام را بگیرند. او با بیان اینکه این انتقام شروع شده است، افزود: ما بچه شیعه‌ها بلدیم چگونه انتقام بگیریم، دیده‌اید نسل‌های قدیم ما چگونه از خاندان بنی‌امیه انتقام گرفته‌اند، عمل مختار سر جای خودش، اما نسل‌های گذشته ما ریشه این خاندان را از خاک بیرون آورده و از بین بردند. ما دارای یک چنین فرهنگی هستیم. آنها فکر می‌کنند که شهید سلیمانی را زده‌اند و کار تمام است، اما خون شهید سلیمانی وجود بچه‌های مقاومت را به جوشش آورده است.
فرمانده سپاه قدس درباره پیگیری مطالبه ایران برای خروج آمریکا از منطقه نیز یادآور شد: ریشه آمریکا به حول و قوه الهی از منطقه کنده خواهد شد؛ البته بخش قابل توجهی از آنها از منطقه ریشه‌کن شده‌اند و بقیه نیز ریشه‌کن خواهند شد. آمریکایی‌ها اگر عقل داشته باشند از عراق باید بیرون بروند و اگر نه جبهه مقاومت در عراق آنها را بیچاره خواهد کرد و باید مفتضحانه‌تر از افغانستان، عراق را ترک کنند.
فرمانده نیروی قدس سپاه با رد ادعای آمریکایی‌ها مبنی بر خروج از منطقه گفت: آنها به دروغ می‌گویند ما نیروهای خود را در عراق کاهش داده و به ۲۵۰۰ نفر رسانده‌ایم و آنها نیز کارهای مستشاری می‌کنند. قاآنی با بیان اینکه در روزگاران گذشته حرکت ناوهای آمریکایی حکومت‌ها را سرنگون می‌کرد، افزود: امروز فرماندهان نیروی دریایی آمریکا در جلسه خصوصی در حضور رئیس جمهوری جنایتکار قبلی جمع شدند و گفتند ناوهای فرسوده ما در منطقه آهن‌پاره‌ای بیش نیست و اینها برای سلاح ها و موشک‌های جبهه مقاومت به بهترین اهداف تبدیل شده‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید