• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 15 دی 1400
کد مطلب : 150183
+
-

ترافیک برنامه‌های گفت‌و‌گو محور در آنتن

همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه(س) شبکه‌های تلویزیونی ویژه برنامه‌های خود را روی آنتن می‌برند. با توجه به سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی هم تلویزیون ویژه برنامه‌های خود را دارد. به‌نظر تولید برنامه‌های مذهبی در ایام فاطمیه کمتر بوده و بیشتر برنامه‌ها بر محور گفت‌وگو و... خواهد بود.

توقف یک برنامه مذهبی
همزمان با فرا رسیدن دهه دوم ایام فاطمیه، ویژه‌‌برنامه سوره با عنوان «فصل سقیفه» از هفتم دی ماه برنامه خود را آغاز کرد، این برنامه قرار بود 10شب از شبکه 4روی آنتن برود که برخی منابع از توقف پخش آن خبر داده‌اند. بنا بود در این برنامه به موضوعاتی چون روایت سقیفه، از سبک حکومت تا سبک حکمرانی، استنادها و انتقادها به سقیفه اشاره شود. این برنامه تا جمعه ادامه دارد. اجرای آن بر عهده مسعود دیانی و به تهیه‌کنندگی مرتضی روحانی است و در 2 نوبت پخش می‌شود.

برنامه‌های روتین مذهبی
برنامه‌های «کوی محبت»، «به تو از دور سلام»، «آیینه خانه» و سخنرانی‌های مذهبی از دیگر برنامه‌های شبکه 2 سیماست. «کوی محبت» در فاطمیه دوم در 5قسمت به‌صورت زنده از سه‌شنبه 14دی تا پنجشنبه 16دی به روی آنتن می‌رود که اجرای آن به‌صورت مشترک به‌عهده سیدمهدی تحویلدار و سیدمصطفی موسوی خواهد بود و با نگاهی به حیات طیبه حضرت فاطمه زهرا(س) پخش می‌شود. برنامه «به تو از دور سلام» در فاطمیه دوم در 3قسمت به‌صورت زنده از سه‌شنبه 14 تا پنجشنبه 16دی ساعت 12ظهر پخش خواهد شد.
کنداکتور شبکه نسیم هم در ایام سوگواری تغییر می‌کند. نفس با میزبانی از بانوان بزرگ‌منش و مادران سرزمینمان به‌صورت ویژه در این ایام روی آنتن می‌رود. نفس با اجرای فلورا سام، عاشقانه‌ای آرام در گفت‌و‌گو با مادران است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید