• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 15 دی 1400
کد مطلب : 150181
+
-

خبر / ترور، کلید می‌خورد

همزمان با فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، «ترور» به‌عنوان نخستین سریال درباره اهمیت حاج قاسم در زمینه تامین امنیت منطقه به تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی حمید زرگرنژاد کلید می‌خورد.
به‌گزارش همشهری، این سریال به کارگردانی حمید زرگرنژاد است که وی کارگردانی فیلم «ماهورا» را هم در کارنامه‌اش دارد.
مجموعه «ترور» درباره جایگاه منطقه‌ای و بین‌المللی سردار سلیمانی و تلاش چند باره دشمنان برای به شهادت رساندنش  ازجمله ترور کرمان، با حضور عوامل و بازیگران مطرح ایرانی و بین‌المللی در ایران و چند کشور منطقه مقابل دوربین می‌رود.

«فرزند صبح» در جشنواره عمار
فیلم سینمایی «فرزند صبح» در افتتاحیه دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار بعد از گذشت 11سال نمایش داده می‌شود. به گزارش همشهری به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم عمار، فیلم سینمایی «فرزند صبح» به کارگردانی بهروز افخمی پس از یازده سال در افتتاحیه جشنواره عمار به صورت ویژه اکران خواهد شد.
«فرزند صبح» به کارگردانی و نویسندگی بهروز افخمی و تهیه کنندگی محمدرضا شرف‌الدین، به زندگی امام خمینی (ره) در دوران کودکی و تا 7‌سالگی می‌پردازد و بخشی از آن نیز به دستگیری وی در پانزده خرداد بازمی‌گردد. این فیلم در جشنواره فیلم فجر سال ۱۳۸۹ به طور محدود به نمایش درآمد اما به سبب اختلاف‌نظر عوامل فیلم، هیچ‌گاه اکران عمومی نشد. افتتاحیه دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار شنبه ۱۸ دی ماه ساعت ۱۸ در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید