• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 15 دی 1400
کد مطلب : 150159
+
-

روی خط مجلس/ اروپایی‌ها از آمریکا می‌ترسند

علی نیکزاد، نایب‌رئیس مجلس با بیان اینکه زمانی اروپایی‌ها قصد هتل‌سازی در ایران را داشتند و آنقدر هیأت اقتصادی می‌فرستادند که مکان اقامت برای آنها نداشتیم، گفت: همان‌ها از ترس آمریکا از همکاری با ایران دست کشیدند و حتی نقش سردار سلیمانی در نابودی داعش و ایجاد امنیت برای اروپا را انکار می‌کنند؛ درحالی‌که در خفا به آن اعتراف دارند. / خانه ملت

  روحانی واکسن را سیاسی کرد
مجتبی یوسفی، نماینده اهواز در تذکر شفاهی گفت: آقای روحانی واکسن را وسیله رسیدن به هدف سیاسی خود قرار داد و آن را به FATF و برجام مرتبط کرد؛ درحالی‌که در دولت سیزدهم در مدت ۴ماه حدود ۱۲۰میلیون دوز واکسن تزریق شد و ۱۸۰میلیون دوز واکسن وارد کشور شده است، پس این نگاه باید در موضوعات مختلف برای حل مشکلات اقتصادی مردم جاری شود.

  کیک اغنیا از نان فقرا بزرگ‌تر نشود
روح‌الله ایزدخواه، نماینده تهران با بیان اینکه حذف ارز ترجیحی نشان از استیصال در پیشبرد تغییرات اساسی و ساختاری دارد، گفت: راهکار کسری بودجه ایجاد کسری در سفره و جیب مردم نیست که نتیجه‌اش تعمیق شکاف‌های اجتماعی و بزرگ کردن کیک اغنا از محل نان و پنیر فقرا و تنبیه مستضعفان بدون ایجاد خدشه به ساختار دلالی‌ها و سوداگری‌هاست. ظاهرا فرمودند نظر منتقدان را شنیده‌ایم اما راهکار جایگزینی نداریم. راهکار ندارید محصولات اساسی کشاورزی را به قیمت جهانی از کشاورز داخلی بخرید تا تولید کالاهای اساسی رونق بگیرد و مردم مرغ یخی خارجی نخورند!

این خبر را به اشتراک بگذارید