• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
سه شنبه 7 دی 1400
کد مطلب : 149356
+
-

تک خط خبر

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به‌منظور توسعه مشارکت بخش خصوصی و تعاونی در ارائه خدمات سلامت و کاهش تصدی‌گری دولت و ارتقای کیفیت خدمات، از متقاضیان تاسیس دفتر خدمات سلامت خواست برای ثبت‌نام به سامانه ثبت‌نام و اطلاع‌رسانی طرح دفاتر خدمات سلامت به نشانی اینترنتی https://reg.mobiniranian.ir مراجعه کنند.

محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس‌جمهور در جلسه شورای علمی معاونت حقوقی این نهاد به استفاده از رمزارز در معاملات بین‌المللی و تجارت شرکت‌های ایرانی با شرکای خارجی اشاره و بر لزوم حمایت قانونی و رفع مشکلات صادرکنندگان تأکید کرد.

سازمان توسعه تجارت از ابلاغ شیوه‌نامه پرداخت یارانه حمل‌ونقل صادراتی هواپیماهای باری حامل محصولات کشاورزی خبر داد که با هدف توسعه زیرساخت و لجستیک صادراتی کشور به‌طور خاص در حوزه محصولات کشاورزی پرداخت می‌شود.

از مجموع کالاهای وارد شده با ارز نیمایی ۸۹۲.۸ هزار تن به ارزش بیش از ۷۵۹.۱ میلیون دلار به واردات برنج اختصاص دارد که نشان می‌دهد ۳۳ درصد وزن و ۲۷ درصد ارزش واردات با ارز نیمایی به برنج اختصاص دارد.

براساس گزارش رئیس‌کل بانک مرکزی، در ۹‌ماه گذشته ۴۰ میلیارد دلار به بازار عرضه شده و این در حالی است که در طول سال ۱۳۹۹ این رقم در مجموع ۳۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار بوده است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه، منابع مناطق محروم و شهرستان‌هایی که شاخص‌های توسعه‌ای آنها زیر میانگین کشوری است در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ بیش از ۶۳ درصد رشد دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :