• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 16 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 14894
+
-

ویسی: مگر استقلال خوزستان مدیرعامل دارد؟

صندلی عبدالله به آقا صمد رسید

قابل پیش‌بینی بود که با اتمام رقابت‌های لیگ‌برتر، همکاری استقلال خوزستان با عبدالله ویسی به‌پایان برسد و مسئولان این باشگاه سرانجام روز گذشته با صمد مرفاوی به توافق رسیدند تا این مربی خوزستانی هدایت آبی‌های اهواز را بر عهده بگیرد. ویسی البته با وجود یک فصل نه چندان موفق، تیمش را در لیگ‌برتر حفظ کرد  و حالا مرفاوی چوب امدادی را از او می‌گیرد. مرفاوی که فصل گذشته بیرون از جمع مربیان لیگ‌برتر ایران بود، یک مربی خوزستانی است و البته کار سختی برای هدایت آبی‌پوشان اهوازی دارد که در دوره کوتاه ظهور خود در فوتبال ایران یک قهرمانی باورنکردنی لیگ را هم در کارنامه دارند.
مرفاوی درمورد انتخابش به‌عنوان سرمربی استقلال خوزستان می‌گوید: «به هرحال بعد از پایان فصل مدیران استقلال خوزستان قصد تغییر در کادرفنی را داشتند، آنها پیشنهاد دادند و من هم هدایت این تیم را پذیرفتم.» او در مورد مشکلات مالی استقلال خوزستان در فصلی که گذشت تاکید می‌کند: «آن‌طور که می‌گویند هم نیست و این تیم مشکل مالی زیادی ندارد. از همه مهمتر این که گروه صنعتی استقلال خوزستان می‌خواهند تیم‌داری کنند و این اتفاق خوبی است.» سرمربی استقلال خوزستان درمورد شرایط این تیم برای فصل آینده هم می‌گوید: «هدف ما این است که دیگر حرفی از سقوط استقلال خوزستان نباشد و اگر خوب تقویت شویم می‌توانیم به رتبه‌هایی خوبی در جدول رده‌بندی برسیم.»
امیر سلطانی مدیرعامل استقلال خوزستان هم درمورد انتخاب مرفاوی و قطع همکاری با ویسی می‌گوید: «ما مشکلی باهم نداشتیم و در صورت وجود مشکل در میانه راه جدا می‌شدیم و از زحمات ایشان تشکر می‌کنیم. آقای ویسی یکی از گزینه‌های ما بودند اما مصاحبه ایشان درباره عدم همکاری با ما باعث شد تا از گزینه‌های ما خط بخورد و به‌سراغ دیگر گزینه‌ها برویم.»
    واکنش ویسی به انتخاب مرفاوی 
عبدالله ویسی سرمربی فصل گذشته استقلال خوزستان به انتخاب صمد مرفاوی به‌عنوان سرمربی جدید این تیم واکنش نشان داد. او درمورد اینکه امیر سلطانی، صمد مرفاوی را به‌عنوان سرمربی جدید این باشگاه معرفی کرده است می‌گوید: «مگر سلطانی مدیرعامل استقلال خوزستان است؟ هیأت مدیره هنوز درمورد تیم تعیین تکلیف نکرده است. قرارداد من تمام شده، ولی تا جایی که می‌دانم استقلال خوزستان هیأت مدیره و مدیرعامل ندارد، یکی از اعضای هیأت مدیره هم می‌گوید از این موضوع بی‌خبر است.»
ویسی در قسمت دیگری از حرف‌هایش می‌گوید: «ما در فصل گذشته خیلی دروغ شنیدیم و می‌خواستند به ما کلک بزنند. حتی در پنج شش هفته آخر وقتی در اهواز بازی داشتیم مسئولان باشگاه در اتاق من در میهمانسرایی که اقامت داشتیم را می‌بستند تا همراه تیم نباشم! بعد از 9سال مربیگری این برای بار اول بود که شب قبل از بازی برای خواب به خانه می‌رفتم و همراه تیم نبودم. جالب اینجاست که شب عید یک کاغذ به منزل ما فرستاند که 200میلیون تومان جریمه شده‌ام. اگر آدم هم می‌کشتم این‌قدر جریمه نمی‌شدم،شاید فقط 70میلیون دیه می‌دادم!»

این خبر را به اشتراک بگذارید