• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 16 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 14884
+
-

تیام: دراستقلال می‌مانم

تمام هدف ما این بود که یک جام به هواداران بدهیم

مامه تیام را شاید به جرات بتوان یکی از بهترین خریدهای خارجی تاریخ باشگاه استقلال تهران دانست موضوعی که خود بازیکنان استقلال به آن اذعان دارند. او هرموقع برای استقلال بازی کرده توانسته برای تیمش موثر باشد وگل‌های حساسی را به‌ثمر برساند. تیام درفینال جام‌حذفی تک گل قهرمانی مردان شفر را مقابل خونه‌به‌خونه ثمر رساند. این درحالی بود که تیام دقایقی بعد ازگلزنی به‌دلیل مصدومیت جای خود را به علی قربانی داد. تیام درگفت‌وگو با همشهری‌ورزشی با اشاره به پیروزی این تیم مقابل خونه‌به‌خونه و کسب عنوان قهرمانی جام‌حذفی گفت: «من بابت این قهرمانی خیلی خوشحالم چرا که می خواستیم امسال هرطور شده یک جام به هواداران بدهیم خوشبختانه این اتفاق افتاد و باید تلاش کنیم این روند را در بازی های آسیایی هم ادامه دهیم تا بتوانیم بیشتر دل هواداران را شاد کنیم.»
او تاکیدکرد: «استقلال یکی از بهترین تیم‌های است که در آن بازی کرده‌ام. تیم بزرگی که از هواداران پرشوری هم برخوردار است. آنها تحت هرشرایطی از ما حمایت می‌کنند و باعث دلگرمی ما هستند. باید تلاش کنیم باشروع فصل آینده لیگ‌برتر بتوانیم با نتایج قابل قبول دوباره آنها را شادکنیم.»
تیام درپاسخ به این سوال که ازعملکرد خودش در تیم استقلال راضی است یا نه گفت: «بله خیلی هم خوشحالم که در استقلال هستم. باید بگویم در استقلال می‌‌مانم و می‌خواهم عملکرد به مراتب بهتری را داشته باشم. برای خودم برنامه و هدف‌های را دارم که امیدوارم دراستقلال به آنها برسم.»

این خبر را به اشتراک بگذارید