• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 16 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 14863
+
-

بازی موش و گربه علی کریمی با مالک سپیدرود

علی کریمی در ماه‌های گذشته نشان داده مثل زمانی که در زمین فوتبال، بازیکنان را با دریبل‌های خلاقانه خود کنار می زد، روش خاص خود را برای مذاکراتش به‌خصوص با مدیران فوتبالی دارد. او روز گذشته یکی از این روش‌های خاص را به نمایش گذاشت و در حالی که مدیران باشگاه سپیدرود منتظر حضور او در رشت بودند تا در جلسه‌ای با اعضای هیات مدیره و کمیته فنی به نتیجه‌گیری برای ادامه فعالیت با علی کریمی و سپیدرود برسند، کریمی از صبح اول وقت در هتل آزادی تهران حضور داشت و انتظار مالک باشگاه رشتی را می کشید! بر اساس نامه‌ای که باشگاه به علی کریمی ارسال کرده بود قرار بود جلسه روز گذشته در محل باشگاه و با حضور هیات مدیره برگزار شود. در حالی که کریمی اعلام کرده بود با هماهنگی یکی از دوستان مالک باشگاه به نام فرهاد دیانت جلسه قرار بوده در هتل آزادی تهران برگزار شود. با این شرایط به نظر می‌رسد ادامه فعالیت کریمی و باشگاه سپیدرود اتفاق نخواهد افتاد مگر اینکه در بخش مدیریت باشگاه به گفته رئیس هیات فوتبال استان گیلان تغییراتی رخ دهد. 
پس از قطعی شدن بقای سپیدرود در لیگ برتر مالک این باشگاه محدودیت‌هایی در قالب دستورالعمل را برای علی کریمی تعریف کرد که ادامه فعالیت جادوگر با این تیم رشتی را با ابهام روبه‌رو کرده است. بر اساس این دستورالعمل جذب بازیکنان با تایید کمیته فنی خواهد بود و اگر کمیته فنی تشخیص دهد بازیکنی از لحاظ سن و سال بالاست می‌تواند از تیم خط بزند. همچنین سرمربی باید در طول فصل گزارش فعالیت‌های خود را به این کمیته ارائه دهد که این محدودیت‌ها برای فردی همچون کریمی چالش برانگیز خواهد بود چراکه او با اختیار تام فعالیت می‌کنند. 
تن زاده به‌دلیل بدهی 30میلیاردی این باشگاه از سوی هیات فوتبال استان گیلان تحت فشار است و درصورتی که بخواهد بدهی‌های خود را تسویه کند بی‌شک باید این باشگاه را واگذار کند که در این‌صورت حضور کریمی در سپیدرود برای دو فصل دیگر قطعی خواهد بود. از سوی دیگر با توجه به اینکه کریمی برای دو فصل دیگر با سپیدرود قرارداد دارد و 3‌میلیارد برای این مدت می‌بایست دریافت کند در صورتی که باشگاه خواهان او نباشد باید این رقم را پرداخت کند و تنها در صورتی این رقم پرداخت نمی‌شود که کریمی استعفا دهد. با توجه به این مسائل دوئل تن‌زاده و کریمی برای استعفای کریمی و یا ادامه فعالیت او به مرحله ای جدید وارد شده و باید منتظر اظهار نظرهای کریمی باشیم. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید