• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
یکشنبه 28 آذر 1400
کد مطلب : 148499
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/wp3LM
+
-

آماربازی/ 7/10

آماربازی/ 7/10

تیم گل‌گهر با کسب امتیاز فنی 7.10از گروه متریکا، همچنان برترین تیم لیگ بیست‌ویکم به لحاظ فنی است. این تیم به‌دلیل استفاده از بازیکن غیرقانونی 7امتیاز از دست داد و در جدول رده‌بندی لیگ تا رتبه هشتم سقوط کرد. اما در جدول امتیازات فنی که سایت متریکا براساس آنالیز دقیق تیم‌ها منتشر می‌کند همچنان بالاتر از سپاهان و استقلال در رتبه اول قرار دارد. گل‌گهر به لحاظ امتیازی حتی قبل از 3- صفرشدن بازی‌هایش هم صدرنشین نبود و با یک امتیاز کمتر از استقلال و آلومینیوم، رتبه سوم جدول را در اختیار داشت. اما به لحاظ فنی، میانگین امتیازات این تیم 7.10از 10بوده که بالاتر از سایر تیم‌هاست.

7/07
 تیم استقلال با میانگین امتیاز فنی 7.07بعد از گل‌گهر در رتبه دوم بهترین تیم‌های لیگ است و 3صدم امتیاز بیشتر از سپاهان دارد. سپاهان و استقلال بعد از فعل‌وانفعالاتی که در جدول لیگ برتر رخ داد با 22امتیاز در صدر جدول همسایه شدند و سپاهان با یک گلی که بیشتر از استقلال زده، بالاتر از این تیم قرار گرفته است. اما در امتیازات فنی که آنالیزورهای متریکا به تیم‌ها می‌دهند، استقلال به امتیاز 7.07رسیده و امتیاز سپاهان 7.04است. آلومینیوم (7.00)، مس رفسنجان (6.97) و پرسپولیس (6.96) در رتبه‌های چهارم تا ششم قرار دارند. تیمی که به اندازه لیاقت‌های فنی‌اش امتیاز نگرفته ذوب‌آهن است که در جدول فنی متریکا هفتمین تیم برتر است اما در جدول لیگ رتبه یازدهم را دارد.

6/72
 فولاد، پیکان، تراکتور و در مرحله بعدی هوادار، 4تیمی هستند که بیشتر از لیاقت فنی خودشان امتیاز گرفته‌اند و در جدول لیگ رتبه‌ای بالاتر از جدول فنی متریکا دارند. فولاد با امتیاز فنی 6.72در جدول فنی متریکا رتبه نهم را در اختیار دارد اما در جدول لیگ با 16امتیاز ششم است. فجرسپاسی، ذوب‌آهن و گل‌گهر 3تیمی هستند که به لحاظ فنی بهتر از فولاد بوده‌اند اما به لحاظ نتیجه‌گیری ضعیف‌تر عمل کرده و در جدول لیگ، پایین‌تر از این تیم قرار گرفته‌اند. پیکان هم به لحاظ فنی با امتیاز 6.70دهمین تیم لیگ است اما در جدول رده‌بندی رتبه هفتم را دارد. تراکتور هم تیم نهم جدول رده‌بندی است اما به لحاظ فنی پایین‌تر از نساجی، فجرسپاسی و ذوب‌آهن در رتبه دوازدهم جدول متریکا است.

این خبر را به اشتراک بگذارید