• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 27 آذر 1400
کد مطلب : 148422
+
-

واقعا زحمت‌تان شد!

حذف، سکونشینی و 2تعویض برای 3ستاره ملی‌پوش

واقعا زحمت‌تان شد!

در روزهای وسط هفته اروپا، مسابقات حذفی و اتحادیه در کشورهای مختلف برگزار شد که کم‌وکیف و نتایج آنها چندان برای ستارگان ایرانی حاضر در قاره سبز امیدوارکننده نبود. دست‌کم برای 3 بازیکن حاضر در تیم ملی ایران، اوضاع اصلا خوب پیش نرفت. در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی هلند، فاینورد روتردام در وقت‌های اضافه برابر توئنته 2 بر یک شکست خورد و حذف شد. علیرضا جهانبخش که مدت‌هاست در ترکیب فاینورد افت کرده و نشانی از درخشش روزهای اول ندارد، در این مسابقه 76دقیقه در زمین حاضر بود و تعویض شد. به این ترتیب فاینورد خیلی زود با جام‌حذفی هلند وداع کرد.
در بلژیک اما کاوه رضایی که انتخاب بسیار عجیبی انجام داده و شرایط شگفت‌انگیزی برای خودش به‌وجود آورده است، در شکست سنگین و 4 بر یک لوون برابر کلوب بروژ تنها 17دقیقه فرصت بازی پیدا کرد. لوون هم‌اکنون در رده پانزدهم جدول قرار دارد. اینکه چنین تیمی با این حال خراب 4 گل می‌خورد جالب است و جالب‌تر از آن اینکه کاوه رضایی حتی در همین تیم هم نیمکت‌نشین شده!
در پرتغال هم پورتو در مسابقات لیگ‌کاپ یا همان جام اتحادیه با وجود برتری یک بر صفر برابر سانتاکلارا از مرحله گروهی بالا نیامد و اوت شد. سرجیو کونسیسائو در این مسابقه اغلب به نفرات ذخیره بازی داد. در شرایطی که انتظار می‌رفت مهدی طارمی در این نبرد آسان برابر تیم سابقش به میدان برود و بختش را برای پایان طلسم گل نزدن بیازماید، این اتفاق رخ نداد و او حتی در فهرست کلی تیم هم قرار نگرفت.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید