• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
شنبه 27 آذر 1400
کد مطلب : 148399
+
-

عدد خبر/ 11 هزار

مدیرکل تعزیرات گیلان گفت: از مجموع ۱۱هزار پرونده تشکیل شده در 3حوزه قاچاق کالا، بهداشت و درمان و کالا و خدمات از ابتدای سال تاکنون به ۱۰هزارو۵۰۰ پرونده رسیدگی و احکام اجرا شده است. به‌گزارش ایرنا، مرتضی امینی گفت: دوسوم همکاران قضایی و اداری تعزیرات حکومتی گیلان در سراسر استان گشت‌های مشترک را اجرایی می‌کنند.

6محور
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به اینکه ۱۱درصد تردد کشور در استان انجام می‌شود، گفت: 6مسیر اصلی و ورودی استان در حال 4خطه شدن است. به گزارش مهر، سیدمحمد نظری با اشاره به‌وجود ۱۰هزارو۷۰۰ کیلومتر راه در استان افزود: همه راه‌های 2خطه و اصلی در حال 4خطه شدن و همه محورهای ورودی شامل کندوان، هراز، سوادکوه، کیاسر در حال 4خطه شدن، است.

50درصد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه گفت: بارندگی‌های امسال بیانگر کاهش 50درصدی نسبت به‌مدت مشابه سال گذشته است. به گزارش فارس، علی‌رضا کاکاوند با بیان اینکه سال گذشته کرمانشاه با حدود ۳۷درصد بیشترین کاهش بارندگی را در کشور داشت، افزود:‌ امیدواریم بارندگی‌های پیش‌رو تا حدودی کمبودها را جبران کند.

۶۲میلیارد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: ۸۹پرونده قاچاق کالا به ارزش بیش از ۶۲میلیارد ریال امسال در استان تشکیل شده است. به گزارش ایرنا، ایرج موفق افزود: 9661مورد بازرسی برای مقابله با عرضه، نگهداری و فروش کالای قاچاق در سال‌جاری انجام شده است و نظارت ویژه بر بازار اقلام و کالاهای اساسی در دستور کار قرار دارد.

160فرصت
دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد گفت: ۱۶۰فرصت سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد در سایت دبیرخانه بارگذاری شده و با اطلاعات و آمار کامل در دسترس مردم قرار دارد تا شاهد سرمایه‌گذاری و حضور فعالان اقتصادی باشیم. به گزارش روابط‌عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، سعید محمد گفت: تکمیل راه‌آهن و جاده‌ها و زیرساخت‌ها می‌تواند به توسعه بندر چابهار کمک کند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید