• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
یکشنبه 21 آذر 1400
کد مطلب : 147896
+
-

آماربازی/ 7/9

آماربازی/ 7/9

تیم استقلال با کسب نمره 7.9از سایت متریکا، بهترین تیم هفته نهم لیگ برتر شد. حریف این هفته استقلال یعنی پیکان در 4میزبانی قبلی‌اش در این فصل فقط 2گل خورده بود. اما استقلال با زدن 3گل به این تیم، هم بدترین میزبانی پیکان در این فصل را رقم زد و هم به‌اندازه مجموع 6مسابقه قبلی خودش گل زد. آبی‌ها در هفته اول و دوم 3گل و در 6مسابقه بعدی هم 3گل زده بودند و حالا در یک بازی مقابل پیکان هم 3گل زده‌اند. استقلال با زدن 6شوت در چارچوب، دومین تیم برتر هفته در این فاکتور بود. شاگردان مجیدی برای کلین‌شیت هم کار دشواری نداشتند چون 4شوت پیکان شوت‌های خطرناکی نبودند و مجموعا امیدگل 0.24را ایجاد کردند.

8/69
با وجود شکست یک بر صفر نفت آبادان، دروازه‌بان این تیم بهترین بازیکن هفته شد. احمد گوهری در بازی با سپاهان 8شوت حریف را مهار کرد که یک رکورد در لیگ بیست‌ویکم محسوب می‌شود. گوهری که در این بازی بارها با واکنش‌های تماشایی مانع از بیشتر شدن اختلاف گل 2 تیم شد، از خیلی از بازیکنان تیمش لمس توپ بیشتری داشت. گلر نفت آبادان در این بازی 37لمس توپ داشت و از این لحاظ در بین بازیکنان تیمش رتبه چهارم را در اختیار گرفت. او با این نمایش، بالاترین نمره یک دروازه‌بان در لیگ بیست‌ویکم را کسب کرد و با نمره متریکا 8.69بهترین بازیکن هفته نهم شد.

8/23
محسن آذرباد، کاپیتان مس رفسنجان در بازی این هفته تیمش مقابل تراکتور نمره 8.23گرفت و یکی از بازیکنان برتر هفته شد تا در جدول بهترین‌های این فصل هم حسابی خودش را بالا بکشد. از 3گل مس در مقابل تراکتور 2گل با پاس‌های آذرباد به ثمر رسید. او همچنین 3پاس کلیدی، 3نبرد موفق و 6بازپس‌گیری توپ هم داشت تا یکی از بهترین نمرات این هفته را کسب کند. آذرباد هفته گذشته هم با یک گل و یک پاس گل مقابل ذوب‌آهن، نمره 8.47گرفت و سومین بازیکن برتر هفته هشتم شد. او این عنوان را در هفته نهم هم تکرار کرد و حالا با میانگین امتیاز 7.28در جدول کلی این فصل نیز رتبه سوم را در میان تمامی بازیکنان لیگ در اختیار دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید