• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
پنج شنبه 18 آذر 1400
کد مطلب : 147705
+
-

آماربازی/ 7/49

آمارهای متریکا نشان می‌دهد دانیال اسماعیلی‌فر دوباره به صدر جدول بازیکنان برگشته و بهترین بازیکن لیگ برتر در فصل جاری است. مدافع راست سپاهان در ابتدای فصل هم چند هفته‌ای صدرنشین بود اما بعدا جایش را به یونس شاکری از گل‌گهر و عزت پورقاز از سپاهان داد. دانیال این هفته در سیرجان 2گل سپاهان را زد و با وجود شکست تیمش نمره فنی خوبی کسب کرد. او که با نمره8/10به‌عنوان بهترین مدافع راست هفته در ترکیب تیم منتخب قرار گرفته بود میانگین کل امتیازاتش در طول فصل را هم به 7/49رساند و بالاتر از شاکری و فرشاد احمدزاده صدرنشین جدول بازیکن‌ها شد. اسماعیلی‌فر طی 8بازی برای سپاهان 3گل و 3پاس گل داشته است.

7/39
بازیکنی که 4هفته قبل مصدوم شده و دیگر در ترکیب تیمش نیست، همچنان در جدول بهترین بازیکنان این فصل رتبه دوم را در اختیار دارد. یونس شاکری، مهاجم گل‌گهر این فصل را پرقدرت آغاز کرد و در 4بازی ابتدایی یک گل و 2پاس گل در ترکیب تیمش به ثبت رساند. او هفته چهارم مقابل پرسپولیس مصدوم شد و دیگر نتوانست برای تیمش به میدان برود. بهترین بازی شاکری همان هفته اول مقابل تراکتور بود که 2پاس گل داد و به امتیاز8/73رسید. میانگین امتیازات او بعد از 4بازی به 7/39رسید که هم‌اکنون دومین امتیاز برتر است و شاکری را در رده دوم جدول بهترین بازیکنان لیگ قرار داده است.

7/09
بعد از اسماعیلی‌فر و شاکری که فعلا بهترین بازیکنان لیگ بیست‌ویکم هستند، در رتبه‌های سوم تا ششم جدول به نام 4بازیکن دیگر از سپاهان برمی‌خوریم. احمدزاده، رفیعی، پورقاز و گولسیانی به‌ترتیب سوم تا ششم هستند و امید نورافکن که در هفته‌های قبل کنار این اسامی بود این هفته تا رتبه دوازدهم نزول کرد. بهترین بازیکن پرسپولیس در لیگ جاری، وحید امیری است که با میانگین امتیاز7/09در رتبه هفتم بازیکنان قرار دارد. مهدی مهدی‌پور نیز همچنان بهترین بازیکن استقلال است که با امتیاز7/06رتبه نهم را در جدول دارد. فعلا در جمع 11بازیکن برتر این فصل 5بازیکن از سپاهان و 3بازیکن از گل‌گهر حضور دارند. 3سهمیه باقیمانده هم به پرسپولیس، استقلال و ذوب‌آهن رسیده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید