• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
پنج شنبه 18 آذر 1400
کد مطلب : 147703
+
-

نکته بازی/ مگر روش هم داشتید؟


 طبیعتا نگاه همه مدعیان لیگ به بازی سپاهان و نفت است و علیرضا منصوریان هم چنین موقعیت‌های ممتازی را برای سخنرانی از دست نمی‌دهد. سرمربی در نشست خبری پیش از این بازی گفته: «با همان روشی بازی خواهیم کرد که هفته گذشته مقابل استقلال قرار گرفتیم.» راستش ما هر چه فکر کردیم متوجه نشدیم تیم علیمنصور با کدام روش مقابل استقلال بازی کرد. داستان آن بازی اینطوری بود که نفت در دقایق ابتدایی روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید، بعد تمام بازیکنان این تیم در دفاع جمع شدند و چون این کار را درست انجام نمی‌دادند، استقلال به اندازه کل بازی‌های فصل صاحب موقعیت شد. اگر با همان روش جلوی سپاهان بازی کنید، احتمالا خیلی خوشحال به آبادان برنمی‌گردید عزیزجان!

«پین» تیمت کجاست؟

خیلی از تیم‌های لیگ برتر فوتبال خوبی ارائه نمی‌دهند و استقلال هم یکی از آنهاست. کلا امسال لیگ ایده‌آلی نداریم و این مسئله کاملا مشخص است. با این حال چیزی که باعث می‌شود موضوع در مورد استقلال کمی پررنگ‌تر شود، حضور گابریل پین روی نیمکت آبی‌ها است. فرهاد مجیدی این مربی را با اصرار فراوان و پس از ماه‌ها تلاش به استقلال آورد. در نتیجه انتظار می‌رود تأثیر مثبت حضور او در تیم احساس شود. این اتفاق هنوز رخ نداده و استقلال مجیدی تیمی سردرگم و بلاتکلیف بوده است. استقلال حتی زمانی که برنده می‌شد هم خوب بازی نمی‌کرد، چه برسد به حالا که پشت سر هم مساوی می‌کند. در هر صورت اگر قرار بود تیم اینطوری بازی کند، نیازی به مربی ایتالیایی نبود. مگر اینکه ورق در استقلال برگردد.

با توییتر خداحافظی کن

مهدی طارمی در بازی با اتلتیکو مادرید یکی از بدترین شب‌های فوتبالی‌اش را پشت‌سر گذاشت. او نه‌تنها 2 فرصت خوب گلزنی را از دست داد، بلکه روی گل اول و تعیین‌کننده تیم حریف هم نقش داشت. طارمی در نیمه دوم تعویض شد و حالا زیر رگبار انتقادات رسانه‌ها و هواداران در فضای مجازی قرار دارد. شاید امروز طارمی خیالش راحت شده باشد؛ حالا که او به‌دست خودش از شرایط خوب و آرمانی گذشته دور افتاده و کارش به اینجا رسیده است. مهدی حتما امکان بازگشت به وضعیت مطلوب را دارد، اما به شرط اینکه در برخی خلقیاتش بازنگری کند. شاید بیش از هر چیز دیگری ابتدا او باید با توییتر خداحافظی کند. در این صورت بعد از درخشش بعدی دیگر وسوسه نخواهد شد که علیه سرمربیانش شورش راه بیندازد!





 

این خبر را به اشتراک بگذارید