• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 16 آذر 1400
کد مطلب : 147492
+
-

آخرین خبر/ نیروی انتظامی «فرماندهی کل» می‌شود

شنیده‌ها حاکی از آن است که با توجه به تلاش ها، رشادت و جانفشانی مأموران رشید نیروی انتظامی و همچنین مدیریت فرماندهی ناجا در سال های گذشته در حوادث مختلف که نشان از کارآیی پلیس در برقراری نظم و امنیت و ایجاد آرامش و آسایش کشور داشت، نیروی انتظامی به «فرماندهی کل» ارتقا پیدا می‌کند.

قهرمانی ایران در وزنه‌برداری معلولان جهان
رقابت‌های قهرمانی جهان وزنه‌برداری معلولان به میزبانی گرجستان برگزار شد و تیم ملی کشورمان با کسب ۳ طلا، ۳ نقره و یک برنز در بخش مردان، قهرمان شد و در مجموع در جایگاه دوم قرار گرفت.در روز پایانی، مسابقات پاراوزنه‌برداری قهرمانی جهان با کسب مدال طلای دسته ۱۰۷ کیلوگرم برای ملی‌پوش ایرانی آغاز شد.

بازگشت بیش از ۱۵ هزار و ۴۹۲ نفر به کار
با راه‌اندازی مجدد واحدهای صنعتی راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور تا امروز ۱۵هزار و ۴۹۲ نفر در این واحدها به سر کار بازگشته‌اند.
رئیس‌جمهوری در همه برنامه‌های کاری و سفرهای استانی خود بر کاهش تعداد واحدهای تولیدی تعطیل و راکد و احیای آنها در کشور تاکید ویژه داشته است.

رکوردشکنی مرد عنکبوتی در پیش‌فروش
فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» در پیش‌فروش‌های جهانی با عبور از سد فیلم‌های پرفروشی چون «زمانی برای مردن نیست» و «انتقام‌جویان: پایان بازی» رکورد جدیدی برجای گذاشت. فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست ساخته جان واتس در گیشه‌های بین‌المللی موجب پیش‌فروش‌های بزرگ و فوق‌العاده شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید