• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
سه شنبه 16 آذر 1400
کد مطلب : 147467
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/M8r1A
+
-

نکته بازی/ بس که هیچ کاری نکردی


یکی از حاشیه‌های جالب داربی که چند روز بعد از مسابقه منتشر شد، داستان بازداشت موقت احسان پهلوان بود. گویا هافبک پرسپولیس که به‌دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده بود، قصد داشت برای تماشای مسابقه راهی ورزشگاه آزادی شود، اما به اشتباه سر از یکی از اماکن تحت کنترل نیروی انتظامی در آورده و آنها هم او را بازداشت کرده‌اند. هر چه پهلوان توضیح داده که بازیکن پرسپولیس است افاقه نکرده تا اینکه بالاخره یک نفر او را شناخته و برای آزادی‌اش وساطت کرده است. خب اینکه پهلوان را به‌عنوان بازیکن پرسپولیس نمی‌شناسند زیاد عجیب نیست. از آخرین گل، پاس گل یا حرکت ویژه این بازیکن مدت‌ها گذشته و داخل زمین هم معمولا به چشم نمی‌آید. آقا یک حرکتی بزن که لااقل اینطور مواقع شما را بشناسند!

عجب جراحی بدیمنی!

نتایج این فصل ذوب‌آهن را باید به 2 بخش تقسیم کرد؛ بخش اول قبل از جراحی دیسک مهدی تارتار و بخش دوم بعد از این جراحی. ذوب‌آهن احتمالا تنها تیم دنیاست که بیشتر از مصدومیت بازیکنانش، به‌خاطر آسیب‌دیدگی سرمربی دچار بحران شده است! آبان‌ماه گذشته بود که تارتار در بیمارستان بستری شد تا کمرش را عمل کند. تا آن زمان تیم او از 5 بازی 3 برد و 2 باخت داشت. بعد از جراحی اما شرایط عوض شد؛ به‌طوری که ذوب‌آهن از 3 بازی اخیرش تنها صاحب 2 باخت و یک مساوی شده است. شکست آخر ذوب برابر مس رفسنجان، آن هم در خانه با نتیجه 3 بر صفر، آنقدر عجیب و غریب بود که باعث شد باشگاه همه بازیکنان و اعضای کادرفنی را 5 درصد جریمه کند.

چه کردی با این رویا؟

مهدی طارمی در مورد نامزد شدن گلش برای دریافت جایزه پوشکاش مصاحبه کرده و در بخش‌هایی از این گفت‌وگو به سایر مسایل هم گریز زده است. طارمی از حضورش در پرسپولیس، آن هم بعد از خدمت سربازی حرف زده و گفته: «پیوستن به این تیم برای من شبیه‌رؤیا بود.» بله خب؛ این رؤیای میلیون‌ها نفر در ایران است که صرفا برای تعداد محدودی محقق می‌شود. با این حال کاش طارمی با رؤیای خودش کمی مهربان‌تر بود. او البته در پرسپولیس بد بازی نکرد و جزو ستارگان مؤثر نسل طلایی این تیم بود، اما با آن داستان مشهور حضورش در ترکیه و بازگشتش به ایران باعث محرومیت نقل‌وانتقالاتی سرخ‌ها شد. کاش لااقل طارمی به حرمت پرسپولیس برمی‌گشت، نه اینکه به هدایتی پیغام بدهد: «حاجی فقط به عشق خودت دارم برمی‌گردم.»





 

این خبر را به اشتراک بگذارید