• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
یکشنبه 14 آذر 1400
کد مطلب : 147275
+
-

دستور شهردار برای بررسی مجدد «روایت درد»

مدیریت شهر
دستور شهردار برای بررسی مجدد «روایت درد»

ویدئویی در فضای مجازی با عنوان «روایت درد» منتشر شده که مربوط به چند‌ماه پیش و دوره گذشته مدیریت شهری است اما شهردار تهران دستور بررسی مجدد ابعاد آن را به شهردار منطقه۱۲ داده است.
به گزارش پایگاه خبری شهر، در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی با عنوان «روایت درد» که در آن ضرب و شتم فردی در یکی از نواحی منطقه۱۲ شهرداری تهران به تصویر کشیده شده؛ بررسی‌ها نشان داد این اتفاق مربوط به تابستان۱۴۰۰ بوده که در همان‌ موقع به معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست وقت شهرداری منطقه۱۲ گزارش شده و این معاونت ضمن احضار پیمانکار بازیافت منطقه، او را پس از دریافت دوبار اخطار، موظف به پرداخت جریمه کرده و در نهایت فرد خاطی اخراج شده است.
اکنون نیز علیرضا زاکانی، شهردار تهران به امیر یزدی شهردار جدید منطقه۱۲ ماموریت داده است تا این پرونده را به جریان انداخته و از ابعاد مختلف مورد بررسی مجدد قرار دهد تا چنانچه اقدام‌های لازم در این زمینه انجام نشده است با قاطعیت هرچه بیشتر از طریق مراجع قضایی برخوردهای قانونی انجام شود. در عین حال، پیش از انتشار گسترده این کلیپ قدیمی، از ابتدای هفته جاری طرحی در مورد شناسایی و برخورد با مراکز غیرمجاز جمع‌آوری پسماند خشک در حال اجراست.

این خبر را به اشتراک بگذارید