• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
سه شنبه 9 آذر 1400
کد مطلب : 146869
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/OYKNQ
+
-

با مردم/ استفاده از رمزخوان کارت بانکی در درمانگاه‌ها اجباری شود

با شرایط کرونایی که معلوم نیست تا کی ادامه دارد و با تأکید بر حفظ امنیت رمز کارت‌های بانکی ضروری است همه ارائه‌دهندگان دستگاه‌های پوز بانکی حتما دستگاه رمز‌‌خوان در اختیار مشتری بگذارند یا اجازه دهند خود مشتری رمزش را وارد کند. در درمانگاه ندای چیذر از دستگاه رمز‌خوان استفاده نمی‌شود و به مراجعان نیز اجازه نمی‌دهند رمز خود را وارد کنند و در اعتراض مراجعان می‌گویند اگر رمز را نگویید خدمات نمی‌گیرید! به بخش رسیدگی به مسائل درمانگاه‌ها بابت این موضوع شکایت کردیم و گفتند که این روال کار و طبیعی است. می‌توانید بروید شکایت کنید. مسئول رسیدگی به تخلفات گفتند شکایت کنید نتیجه شکایت را بیاورید که ما ابلاغ کنیم که رمز را خودتان بزنید. وزارتخانه هم در پیگیری این موضوع گفتند مصوبه‌ای نداریم که بخواهیم ابلاغ کنیم.
گودرزی از تهران

  بریدن نرده‌های پل‌عابر گلدشت
تنها پل عابر محله گلدشت کرج مورد‌دستبرد سارقان فلزات قرار گرفته و شبانه نرده‌های بخش پیاده‌راه آن را دزدیده‌اند درحالی‌که این پل روزانه محل عبور صدها دانش‌آموز است و کافی است کودکی بازیگوشی کند تا از بالای پل سرک بکشد یا در اتفاقی کودک دیگری را هل دهد که قطعا فاجعه مرگباری رقم می‌خورد. از مسئولان شهری کمالشهر تقاضای رسیدگی عاجل و ترمیم بخش‌های سرقت شده را داریم.
اصغری از گلدشت کرج

  استفاده از پلیس برای کنترل قیمت دلار جواب نمی‌دهد
استفاده از نیروی انتظامی و پلیس برای کنترل قیمت دلار کاری است که قبلا آزموده شده و دیده شد که کارساز نیست. از دولت سیزدهم توقع می‌رود این روش را کنار گذاشته و با برنامه‌ریزی مدت‌دار نسبت به کنترل قیمت دلار و افزایش پشتوانه‌های ارزی و پول ملی اقدام کند.
ذهبی از بوشهر

  بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین‌اجتماعی ناکارآمد است
بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین‌اجتماعی اگر قرار باشد طبق سنوات گذشته به افراد تحت‌پوشش پول عینک و سمعک و دارو ندهد و فقط در زمان بستری و روبه موتی این قشر آنان را مثلا حمایت کند همان بهتر که نباشد. چرا نباید بیمه مناسب تکمیلی برای این قشر درنظر بگیرند؟
سبزی از کرج

  قیمت مرکبات هر روز گران‌تر می‌شود
با اینکه در گل فصل مرکبات هستیم و قاعدتا نباید قیمت‌ها خیلی گران باشد ولی هر روز مرکبات را گران‌تر از روز قبل می‌خریم. واقعا مسئولان بررسی کنند که علت افزایش نرخ مرکبات چیست. دلخوشی قشر ضعیف و متوسط مرکبات است وگرنه بسیاری از میوه‌ها مدت‌هاست از سبد خانوارها حذف شده است.
فواد از سنندج

  توجه به افزایش حقوق کارمندان و کارگران اجتناب‌ناپذیر است
پیامی درخصوص ضرورت توجه به کاسب‌ها چاپ کرده بودید که بخشی از آن درست است اما واقعیت این است که کاسب‌ها کسب و کارشان را به نرخ روز ادامه می‌دهند و قیمت اموالشان با تورم بالا می‌رود ‌اما کارمندان و کارگران یک‌بار در اول سال افزایش حقوق دارند و تا پایان سال باید با همه نوسانات با همان حقوق سر کنند و مشکلات متعددی گریبان آنها به‌خصوص قشر مستأجری که کارمند و کارگر است را می‌گیرد. لذا شرایط ایجاب می‌کند که به سمت افزایش حقوق سالانه کارگر و کارمند حرکت کنند.
عسکرآبادی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید