• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 6 آذر 1400
کد مطلب : 146597
+
-

با مردم/ شهرک شریعتی بازار تره‌بار ندارد

شهرک شریعتی جنوبی و شمالی با آنکه در مجاورت میدان مرکزی میوه و تره‌بار تهران و حومه قرار دارد متأسفانه شعبه و بازار کوچک میوه وتره‌باردولتی وابسته به شهرداری ندارد و ساکنان ده‌ها هزار نفری این شهرک مجبورند از مغازه‌ها با قیمت خیلی گران خرید کنند و چه بسا قادر به خرید میوه و تره‌بار نباشند. تقاضا داریم هر چه سریع‌تر یک میدان تره‌بار در این محله تاسیس کنند.
اسدزاده از تهران

  پارک شهرک فرهنگیان قروه بیابان شده است 
شهرک فرهنگیان قروه صدها نفر جمعیت دارد ولی با وجود این تنها پارک آن به‌دلیل بی‌توجهی شهرداری به توسعه و آبادانی به برهوت تبدیل شده و هیچ امکاناتی ندارد.
زندی از قروه 

  تردد آسیب‌زای موتورسیکلت‌ها در پیاده‌روهای جمهوری
حد فاصل خیابان جمهوری از تقاطع فردوسی به سمت چهارراه لاله‌زار، موتورسیکلت‌ها دائما در حال تردد از طریق پیاده رو هستند. این کار، علاوه بر مزاحمت برای افراد پیاده که مشغول تماشای ویترین مغازه‌ها و گشت و‌گذار هستند، به‌دلیل وجود سفارتخانه‌های متعدد در این محدوده و عبور و مرور اتباع خارجی چهره خوبی ندارد.
رحیمی از تهران

  تخلفات ساخت‌وساز بی‌رویه در گرمدره
با شدت گرفتن گرانی و اوضاع نابسامان کرایه خانه، بسیاری از افراد به حاشیه شهر تهران و شهرهای مجاور مهاجرت کرده‌اند و همین موضوع روند ساخت‌وساز در این مناطق را افزایش داده است. گرمدره یکی از این مناطق است که به تازگی ساخت‌وساز ‌در آن شکل بی‌رویه و بدون نظارتی به‌خود گرفته و برخی از اوقات افراد با پرداخت پول به‌طور غیرقانونی مجوز آن را تهیه می‌کنند. اینگونه ساخت و سازهای بدون مطالعه و غیراصولی در آینده مشکلات و مسائل متعددی را برای ساکنان این منطقه به‌وجود خواهد آورد. از مسئولان می‌خواهیم که نسبت به صدور مجوز ساخت، نظارت و دقت بیشتری داشته باشند.
همایون فر از گرمدره

  برخورد با فروشندگان مواد مخدر
از فرماندهی نیروی انتظامی در میدان امام حسین تقاضا دارم با فروشندگان مواد‌ مخدر در این میدان برخورد قاطع و سریع داشته باشد. هم‌اکنون کنار کانکس نیروی انتظامی، زیر پله‌ها و مقابل فرش‌فروشی افرادی هستند که هر نوع مواد ‌مخدر و چیزهای دیگر را می‌فروشند و هیچ‌کس هم کاری به آنها ندارد. حضور این فروشندگان، مزاحم کاسبی کسبه است زیرا به‌صورت باندی عمل می‌کنند. کافی است چند مأمور با لباس مبدل جهت شناسایی این افراد وارد عمل شده و میدان را از وجود آنها پاکسازی کنند.
کسبه میدان امام حسین(ع)

  مجوزهای ساخت زمان پایان کار داشته باشند
اجازه ساخت ساختمان باید زمان پایان کار داشته باشد؛ نه اینکه برای ساخت یک ساختمان 3 طبقه 3سال اعصاب خراب مردم را خراب تر کنند. بعضی‌ها ساختمان نیمه کاره را رها کرده و زیبایی شهر را هم خراب می‌کنند. قانونی بگذارند که اگر کسی نتوانست ساخت ساختمانی را تمام کند آن را قانونی بفروشد تا سازنده دیگری تمامش کند.
محمدرضا از رشت

  تره‌بار قیطریه نیازمند نظارت جدی است
شنبه گذشته برای خرید به تره‌بار حکمت قیطریه رفتم. کیفیت محصولات جالیزی به‌خصوص خیار و گوجه‌اش بسیار بد بود، قیمت‌ها بالا بود و ترازوی آنها نیز به درستی وزن نمی‌کرد.
مروتی از تهران

  کدام نهاد، مسئول نظارت بر اپلیکیشن‌های تبلیغاتی است
آیا نهادی برای نظارت بر نحوه و میزان قیمت‌های آگهی در اپلیکیشن‌های اینترنتی تبلیغات مانند دیوار وجود دارد؟ آیا اصول و ضابطه‌ای برای این قبیل نرم‌افزارها تعبیه شده و اگر شده چرا بر اجرای آنها نظارت نمی‌شود؟
کیوان عسگری از مشهد 

این خبر را به اشتراک بگذارید