• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
دو شنبه 1 آذر 1400
کد مطلب : 146128
+
-

تذکرات

سیدمحمد آقامیری:  

شهرداری و شورای شهر تهران ‌باید رسیدگی به بافت فرسوده و مسکونی محله ده ونک را در دستور کار قرار دهند؛ منطقه‌ای با وسعت بیش از 60هکتار که به  حاشیه‌نشینی با تمام ابعاد مخرب در قلب پایتخت تبدیل شده است.

سیداحمد علوی:

  تخلیه نخاله در آرادکوه حداکثر ۱۵۰۰تومان و در آبعلی رایگان انجام می‌شود اما شنیده‌ها حاکی از آن است که تخلیه نخاله در اراضی ری به‌صورت غیرمجاز انجام  می‌گیرد که ضروری است  همکاران خدمات شهری پیگیری کنند.

 جعفر بندی‌شربیانی:

 آمار روزهای پاک در سنوات گذشته نشان می‌دهد که طرح‌های اجرا شده عملا نتوانسته مسئله ترافیک و آلودگی تهران را حل کند. با توجه ‌به بیانات اخیر مقام معظم رهبری مبنی‌بر تکیه بر روش‌های علمی و اصولی، راه حل این ابرچالش کشنده در تهران‌ افزایش سهم حمل‌ونقل عمومی در شهر تهران است.

احمد صادقی:

مطابق با طرح جامع روشنایی و نورپردازی فضاهای شهر تهران، مدیریت شهری موظف است، مهندسی بهینه منابع برق، اصلاح الگوی مصرف انرژی، طراحی نورپردازی و ...  را سرلوحه کار خود قرار دهد.

سیدجعفر تشکری‌هاشمی:

 بیش از 90درصد ناوگان اتوبوسرانی به سن فرسودگی رسیده و در متروی تهران هم به‌واسطه عدم اورهال مشکلاتی وجود دارد. مادامی که وضعیت حمل‌ونقل عمومی را بهبود نبخشیم، صحبت‌کردن از حل ترافیک تهران بی‌معنی خواهد بود.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید