• پنج شنبه 7 تیر 1403
  • الْخَمِيس 20 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 27
چهار شنبه 19 آبان 1400
کد مطلب : 145179
+
-

با مردم / همسان‌سازی‌ درصد جانبازی براساس حضور در جبهه اجرایی شود

از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران تقاضا داریم همسان‌سازی‌ درصد جانبازی براساس میزان حضور در جبهه یا اسارت اجرایی شود تا رزمندگانی که با شجاعت جلوی دشمنان ایستاده و در عین حال از نظر فیزیکی سالم مانده‌اند و نیز آزادگان عزیزی که شرایطی شبیه به این دارند بتوانند از مزایا و خدماتی بهره‌مند شده و در این شرایط شکننده و حساس دلگرم شوند.
علی عباسپور از تهران

  در تویسرکان دستگاه آندوسکوپی وجود ندارد
بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها در تویسرکان خدمات پاراکلینیکی محدودی ارائه می‌کنند که در مورد شهری با جمعیت تویسرکان واقعا عجیب است. در این شهر برای انجام آندوسکوپی چاره‌ای جز مراجعه به ملایر یا همدان ندارید که هزینه زیادی به بیماران تحمیل می‌کند.
گردانی از تویسرکان

  ‌چه‌کسی مشکل اتوبوس‌های رسالت را حل می‌کند
آمد و شد از ونک به رسالت واقعا عذاب‌آور است. اول اینکه ایستگاه اتوبوس در جایی دور از دسترسی عموم قرار دارد و مردم از نیروی هوایی، نارمک، تهرانپارس، فرجام و غیره باید به خیابان هنگام مراجعه کنند تا اول خط سوار اتوبوس شوند. دوم اینکه سرفاصله حرکت این اتوبوس‌ها هر 20دقیقه یک‌بار است درحالی‌که مسیر به‌خصوص در ساعات اوج تردد بسیار پرتردد است. تقاضا می‌شود درصورت امکان ایستگاه را عوض کنند یا حتی‌الامکان صبح‌ها در ساعات اوج تردد چند اتوبوس در میدان رسالت به مقصد ونک مسافر سوار کنند. نکته بعد اینکه حداقل در ساعات شلوغی سرفاصله حرکت اتوبوس‌ها را تغییر دهند و رانندگان را ملزم کنند از سوار کردن چند برابر ظرفیت بپرهیزند. در مورد نوسازی و تعویض هم که خودمان می‌دانیم امکانش نیست.
فضائلی از رسالت تهران

   فکری برای تغذیه طبقه متوسط و فقیر کنند
گرانی‌های بی‌پایان طبقه متوسط را فقیر کرده و فقرا را به زیر خط فقر برده است و کار به جایی رسیده که اکنون طبقه متوسط هم قادر به خرید مواد غذایی ضروری نیست. توقع این است دغدغه مسئولان این موضوع باشد نه مسائلی که برای مردم در درجه چندم اولویت هم نیست و وقت گذاشتن برایشان بیهوده است.
 محمدرضا از رشت

  ‌پرونده‌ام در دیوان عدالت اداری یک‌سال معطل مانده است
حدود یک سال است پرونده رسیدگی به سوابق شغلی و بیمه‌ای من که کارفرما حق بیمه‌ام را نپرداخته در دیوان عدالت اداری معطل مانده است. مگر نه اینکه باید به حق مظلوم رسیدگی شود و مگر نه اینکه عدم‌رسیدگی دادگاه و مشمول زمان شدن بیش از حد در مورد پرونده‌ها خلاف شرع و قانون است؟
فخرتهرانی از تهران

  شهرپاتاوه جایگاه سوخت ندارد
پمپ بنزین پاتاوه که کار ساخت‌وساز آن به پایان رسیده است همچنان بدون بهره‌برداری خاک می‌خورد و نبود بودجه برای پرداخت هزینه معارضان علت این موضوع اعلام شده است. از مسئولان تقاضا داریم به جبران کوتاهی مسئولان سابق هر چه زودتر مشکل این جایگاه را برطرف کرده و اجازه بدهند مردم از دغدغه پمپ بنزین نداشتن راحت شوند.
مرادی از پاتاوه

این خبر را به اشتراک بگذارید