• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
چهار شنبه 19 آبان 1400
کد مطلب : 145182
+
-

فروش سبدی و جعبه‌ای میوه در میادین تره بار منع قانونی ندارد

روابط‌عمومی سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان فروش میوه سفارشی در بازار میوه و تره‌بار اختیاریه در ستون با مردم روز 28مهرماه پاسخ داده است:
1-فروش سبدی، جعبه‌ای و کارتنی میوه در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار در پاسخ به درخواست مشتریان و در راستای تأمین تقاضای شهروندان صورت می‌گیرد و منع قانونی ندارد.
2-امکان دستچین کردن محصول توسط مشتریان و کنترل استانداردهای کیفی محصولاتی که در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار عرضه می‌شوند، این فرصت را برای عموم شهروندان فراهم می‌آورد تا هنگام مراجعه به این مراکز، محصولات مورد نیاز خود را مطابق سلیقه و به میزان مورد نیاز خود، تهیه و خریداری نمایند؛ امکانی که در خرید سبدی، جعبه‌ای و کارتنی محصولات برای عموم مراجعه‌کنندگان وجود ندارد.
3-کمک کارگران غرفه‌ها به مراجعه‌کنندگان در انتقال محصولات خریداری شده تا محل پارک و خودروی مشتریان طی سال‌های اخیر در قالب طرح «همیار مشتری» در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار به اجرا درآمده و شهروندان درصورت نیاز می‌توانند از این خدمت بهره‌مند شوند.
4-ضمن تقدیر و تشکر از توجه و حساسیت این شهروند عزیز نسبت به مسائل میادین و بازارهای میوه و تره‌بار و موضوع مطروحه، ایشان می‌توانند برای دریافت توضیحات بیشتر به رئیس بازار میوه و تره‌بار اختیاریه مراجعه نمایند.
همچنین، شهروندان محترم می‌توانند نظرات، پیشنهادها و انتقادات خود را علاوه بر رسانه‌ها، از طریق شماره تلفن 1888به سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران نیز اعلام فرمایند.

این خبر را به اشتراک بگذارید