• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 19 آبان 1400
کد مطلب : 145171
+
-

آماربازی/ 7/42

آماربازی/ 7/42

به گواه نمراتی که آنالیزورهای متریکا در 4هفته اول لیگ داده‌اند، بهترین بازیکن لیگ برتر ایران در این 4هفته یک هافبک-مهاجم بسیار گمنام از تیم پیکان است. محمدحسین فلاح که عضو تیم جوانان استقلال بوده و فصل گذشته هم در 3بازی دقایقی بسیار کوتاه برای استقلال به زمین رفت در این فصل راهی پیکان شده و در هفته‌های ابتدایی درخشش خوبی داشته است. فلاح در 3بازی برای پیکان یک گل زده و یک پاس گل داده است. 5شوت، 2پاس کلیدی و 11عملکرد دفاعی، دیگر آمارهای فلاح در این 3بازی بوده‌اند. او در هفته اول فیکس نبود و از دقیقه75به زمین رفت اما در 2 هفته بعدی در ترکیب اصلی پیکان قرار گرفت. میانگین نمرات فلاح 7/42 بوده و او را در صدر جدول بازیکنان قرار داده است.

7/20
 از 7بازیکن برتر لیگ تا این لحظه 4بازیکن سپاهانی هستند و 3بازیکن از سایر تیم‌ها می‌آیند. بهترین بازیکن سپاهان در 4هفته ابتدایی دانیال اسماعیلی‌فر بوده که با امتیازی بسیار نزدیک به محمدحسین فلاح، دومین بازیکن برتر لیگ هم هست. رتبه سوم را یونس شاکری از گل‌گهر در اختیار دارد و بعد از او 2 سپاهانی دیگر یعنی گولسیانی و سروش رفیعی در رتبه‌های چهارم و پنجم هستند. ششمین بازیکن برتر لیگ آرش رضاوند از استقلال است که در این فصل شماره7را می‌پوشد. رضاوند با میانگین 7/20 بهترین بازیکن استقلال و ششمین بازیکن برتر لیگ بوده است. هفتمین بازیکن هم دوباره از سپاهان و یک ملی‌پوش دیگر به نام امید نورافکن است.

7/14
 اما حالا که با برترین بازیکن لیگ و برترین بازیکنان استقلال و سپاهان آشنا شدید، بد نیست با بهترین بازیکن پرسپولیس هم آشنا شوید.  بهترین بازیکن پرسپولیس در این 4هفته بازیکنی است که در 2 هفته اخیر به‌خاطر مصدومیت بازی نکرده و فقط 2بازی برای سرخپوشان انجام داده است. امید عالیشاه در هفته‌های اول و دوم به میانگین امتیاز 7/14 رسیده و با همین امتیاز بهترین بازیکن پرسپولیس و هشتمین بازیکن لیگ است. پیش از او و تا پایان هفته سوم رضا اسدی بهترین امتیاز را بین پرسپولیسی‌ها داشت اما در بازی با گل‌گهر امتیاز ضعیفی گرفت و میانگین نمراتش تا 7/03 پایین رفت. اسدی الان سومین بازیکن برتر پرسپولیس است و وحید امیری بالاتر از او رتبه دوم را دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید