• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 19 آبان 1400
کد مطلب : 145127
+
-

تک خط خبر

سعید موتمنی، رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو از افزایش قیمت خودرو در 2هفته گذشته به‌دلیل کاهش عرضه شرکت‌های تولید کننده، خبر داد و گفت: تقاضایی در بازار وجود ندارد. کاهش عرضه خودروسازان، رشد و افزایش قیمت را به‌دنبال داشته است.

مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری درباره مشکلات به‌وجود آمده در مسیر حمل‌ونقل جاده‌ای ایران با کشورهای ارمنستان و آذربایجان گفت: پشت‌صحنه ماجرای اخیر تلاش غربی‌ها برای حذف ایران و روسیه از کریدورهای تجاری - انرژی منطقه است.

شهرام آدم‌نژاد، معاون حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی گفت: مردم در اتوبوس و مترو و تاکسی کنار هم بودند اما در هواپیما، فاصله‌گذاری رعایت می‌شد. در یک سال گذشته محدودیت جذب مسافر، در حمل‌ونقل هوایی تا ۶۰درصد ظرفیت هواپیما و در اتوبوس و قطار ۵۰درصد بود.

منصور پوریان، رئیس مجمع ملی صادرکنندگان دام زنده گفت: اگر صادرات دام عشایری و روستایی یک طرح حمایتی است باید کاغذبازی‌ها را کاهش داد تا دامدار خود مستقیم به صادرات اقدام کند و ریسک آن را بپذیرد. در این برهه زمانی نخستین شرط صادرات بازگشت ارز است.

در مهر امسال ۹۴هزارو۱۱۹ سرمایه‌گذار حاضر در بازار سرمایه در سامانه «سجام» ثبت‌نام کردند. در این‌ماه تعداد احراز هویت شده‌ها نیز به ۱۲۱هزارو۶۲۳مورد رسید. در شهریور امسال، تعداد سجامی‌ها‌، ۱۶۶هزارو۱۳۹نفر بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :