• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
چهار شنبه 12 آبان 1400
کد مطلب : 144582
+
-

روی خط خبر/ برگزاری مراسم 13آبان در بیش از 800 شهر

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ‌دیروز در نشست خبری برگزاری روز ملی ۱۳ آبان، گفت: با رعایت توصیه‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد ملی در بیش از ۸۰۰ شهر ساعت ۱۰‌صبح روز پنجشنبه مراسم 13آبان برگزار می‌شود. در هیچ شهری راهپیمایی نداریم و این مراسم فقط به شکل اجتماع با‌شکوه در محل‌های غیرمسقف که عمدتا در میادین و خیابان‌های شهرها خواهد بود، برگزار می‌شود. همچنین نواخته‌شدن زنگ استکبار‌ستیزی را خواهیم داشت و این ویژه‌برنامه ساعت ۸ و ۳۰‌دقیقه ۱۲‌آبان در ۱۱۰‌مدرسه در سراسر کشور با استفاده از شبکه شاد برگزار می‌شود.مجتبی اشجری گفت: در مراسم تهران دکتر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه سخنران اصلی مراسم هستند، البته در کنار سخنرانی اجرای مداحی حماسی، گروه‌های سرود و بیانیه دانشجویی و دانش‌‌آموزی نیز قرائت می‌شود. مراسم تهران مقابل لانه جاسوسی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. به‌گفته قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همچنین مردم می‌توانند از تاریخ ۱۱ تا ۱۵‌آبان‌ماه‌۱۴۰۰ با شرکت در این پویش به آدرس اینترنتی 13ABAN.ccoip.ir، ضمن اعلام انزجار از نظام استکبار جهانی، شعار خود را انتخاب و در روز یوم‌الله ۱۳‌آبان قطعنامه سراسری مراسم را تأیید کنند.

  دستگیری معاون سابق وزارت صمت و شبکه دلالان مرتبط
معاون سابق وزیر صمت و شبکه دلالان که نقش زیادی در التهابات بازار روغن و کمبود این کالای اساسی در سال‌99 داشتند، از سوی سازمان اطلاعات سپاه دستگیر شدند. به گزارش صدا‌و‌سیما، این مسئول وقت دولتی، متهم است که با دریافت رشوه، ارز ۴۲۰۰‌تومانی مربوط به واردات روغن را به شرکتی خصوصی تخصیص داده، که نه‌تنها از این ارز برای واردات روغن استفاده نکرده، بلکه بخشی از ذخایر راهبردی روغن کشور را نیز به‌صورت غیرقانونی به فروش رسانده است. پرونده این متهمان که به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور بازداشت شدند و اقدامات سوء مختلفی از قبیل ارتشاء، حیف و میل بیت‌المال، خیانت در امانت، قاچاق و... انجام داده‌اند، جهت رسیدگی در اختیار قوه قضاییه قرار گرفته است.

  دیدارهای ضدایرانی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در حاشیه کنفرانس تغییرات اقلیمی سازمان ملل با رهبران دیگر کشورها دیدارهای دوجانبه‌ای داشته است که ایران در اولویت موضوعات رایزنی آنها بوده است. به گزارش ایسنا، پست نفتالی بنت و امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه دیداری دوجانبه داشتند که در آن درباره چالش‌های خاورمیانه و غنی‌سازی‌ پیشرفته اورانیوم توسط ایران گفت‌وگو کردند. بنت با اسکات موریسون، نخست‌وزیر استرالیا نیز در این کنفرانس بین‌المللی دیدار و درباره ایران گفت‌وگو کرده بود. نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین دیروز در حاشیه این کنفرانس با بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس دیدار کرد. بنت همچنین با ‌نارندرا مودی، نخست‌وزیر هند دیدار کرد و گفته شد که دو طرف در این دیدار درباره تقویت روابط دوجانبه و همچنین ایران رایزنی کردند.

این خبر را به اشتراک بگذارید