• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 11 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 14435
+
-

بالاخره عصبانی نیستم

فردا روز متفاوت اکران سینماهاست

دریچه
بالاخره عصبانی نیستم

بالاخره موعد مقرر فرا رسید و قرار است بی‌حرف پیش از فردا سینماها فریاد بزنند: «عصبانی نیستم». اگر همه‌‌چیز خوب پیش برود و به شهادت سایت‌های بلیت فروشی آنلاین طلسم اکران فیلم رضا درمیشیان شکسته شود،  از صبح چهارشنبه 12اردیبهشت‌ماه علاقه‌مندان سینما می‌توانند فیلمی را در سینماها ببینند که از بهمن 92تا امروز سرنوشتش مانند توپ هزار چرخ خورده است.

حالا اما باید این اتفاق را به فال نیک گرفت و منتظر ماند تا در سینما ایران فیلم لونه زنبور جای خودش را به« عصبانی نیستم» با بازی نوید محمدزاده و باران کوثری بدهد. البته به‌خاطر گذشت چند سال از زمان ساخت فیلم احتمالا هواداران دو آتشه نوید محمدزاده چندان بازی او را به‌عنوان تجربه‌های ابتدایی نپسندند اما فارغ از نکات محتوایی از همین حالا می‌توانید خودتان را برای تماشای یک فیلم با تدوین جذاب و ریتم تند آماده کنید.

به‌جز این البته سینماها همزمان با تعطیلی نیمه شعبان تغییرات دیگری را هم تجربه خواهند کرد.

به گزارش همشهری، طبق اعلام شورای صنفی نمایش از فردا 5فیلم جدید دیگر هم اکران خواهد شد. در سرگروه سینما «استقلال» فیلم «خجالت نکش» به کارگردانی رضا مقصودی جایگزین «لاتاری» می‌شود و «چهارراه استانبول» به کارگردانی مصطفی کیایی در سرگروه «آزادی» به جای «فیلشاه» اکران می‌شود. همچنین فیلم «خوک» مانی حقیقی در سرگروه «کورش» جایگزین «به وقت شام» خواهد شد. در سینما «جوان» هم فیلم «آن سوی ابرها» به کارگردانی مجید مجیدی جای فیلم «مصادره» را خواهد گرفت و در سرگروه «زندگی» فیلم «جشن دلتنگی» پوریا آذربایجانی به جای فیلم «خرگیوش» نمایش داده می‌شود.

احتمالا عصبانی نیستم، خوک و چهارراه استانبول برای رقابت با دیگران دست بالا را خواهند داشت اما هنوز برای این اظهارنظرها زود است. فعلا باید منتظر بود تا فردا سینماها پرده‌های سردرشان را عوض کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید