• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
سه شنبه 4 آبان 1400
کد مطلب : 143840
+
-

کوتاهی در دوره‌های گذشته/ پرویز سروری، نایب‌رئیس شورای شهر تهران

تاکسیرانان قشر زحمتکش جامعه هستند که متأسفانه در دوره‌های گذشته نسبت به مطالباتشان ازجمله موضوع بیمه، کوتاهی صورت گرفته است. قطعا مدیران شهری و اعضای شورای شهر تهران در این دوره تلاش می‌کنند، تاکسیرانان به حق‌شان برسند. براساس مسئولیت اجتماعی در جلساتی که با مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشتم موارد را پیگیری کردیم و امیدواریم خیلی زود با راه‌حل منطقی این مشکل را حل کنیم.

   میثم مظفر، نایب‌رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران :
در گذشته راننده‌ها پس از دریافت پروانه تاکسیرانی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گرفتند اما اخیرا سازمان تاکسیرانی این شیوه را حذف و به سمت ثبت‌نام در سامانه سوق داده است که برخی از تاکسیرانان در جریان این روند نبودند و از بیمه تکمیلی محروم شده‌اند. به‌طور کلی اکنون تنها یک‌سوم تاکسیرانان بیمه تکمیلی دارند درصورتی که همه راننده‌های تاکسی باید از این بیمه استفاده کنند و مدیریت شهری باید پیگیر این موضوع باشد.

  حبیب کاشانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران :
مدیریت شهری باید پیگیر معیشت و درمان کارکنان باشد. تاکسیرانان سال‌هاست با مشکل بیمه دست به گریبان هستند و در این دوره تلاش می‌کنیم این مشکلات با عزم جدی و همکاری سایر نهادها حل شود. تهیه پیش‌نویس قرارداد بیمه‌های عمر و تکمیلی می‌تواند اقدام ارزشمندی باشد که پس از بررسی‌های جامع به لحاظ حقوقی و مشخص‌شدن سهم تاکسیرانان، با شرکت‌های معتبر منعقد می‌‌شود و بخش زیادی از مشکلات این قشر  را حل می‌‌‌کند.‌

این خبر را به اشتراک بگذارید