• یکشنبه 23 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 4 ذی القعده 1445
  • 2024 May 12
دو شنبه 3 آبان 1400
کد مطلب : 143692
+
-

تبریک؛ صدای همه درآمد!

3رودررویی متفاوت فدراسیون با پرسپولیس، سپاهان و استقلال

حماسه بزرگ سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال را باید در آوردن صدای محرم نویدکیا دانست! انصافا خیلی سخت بود یک سیستم، آنقدر بد کار کند که آرام‌ترین سرمربی لیگ هم ناچار به اعتراض شود، اما این اتفاق رخ داد. سپاهان این هفته در حالی در خانه مسجدسلیمان به میدان رفت که جزئیات مربوط به این بازی، مثل محل انجام مسابقه مشخص نبود و همین مسئله موجب ابراز نارضایتی نویدکیا شد. محرم که در این 2 سال به وضوح نشان داده آدمی خونسرد و تعامل‌پذیر با بالاترین سطح از مدارا است، این بار طوری از کوره در رفت که تشکیلات گرداننده فوتبال ایران را «فدراسیون کت و شلوارپوش‌ها» نامید؛ کسانی که به تلویزیون می‌روند و حرف‌های آنچنانی می‌زنند، اما در عمل از انجام ساده‌ترین کارها عاجز هستند.
پیش از نویدکیا هم این پرسپولیسی‌ها بودند که به‌شدت نسبت به تأخیر در شروع لیگ اعتراض کردند. آنها عقیده دارند اگر فصل جدید طبق برنامه از اوایل مهر شروع می‌شد، سرخپوشان با آمادگی بیشتری می‌توانستند به مصاف الهلال عربستان بروند و آن شکست سنگین رقم نمی‌خورد. بازی با فولاد هم نشان داد اعتراض قرمزها چندان بیراه نبوده است. هنوز هم کسی به درستی نمی‌داند چرا مسابقات لیگ برتر اینقدر دیر شروع شد یا چرا سوپرجام را به تعویق انداختند.
از سوی دیگر باشگاه استقلال هم در بحث تبلیغات محیطی با فدراسیون فوتبال درگیر است. آبی‌ها عقیده دارند حق تبلیغ در خلال مسابقات هر تیمی باید به‌خود آن باشگاه برسد، اما سازمان لیگ مقاومت می‌کند. در این مورد هم به‌نظر می‌رسد حق با باشگاه استقلال است و این تیم باید از مزایای تبلیغات حین بازی‌های خودش برخوردار باشد؛ مخصوصا که فعلا خبری هم از حق پخش تلویزیونی نیست. در مجموع به‌نظر می‌رسد سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، در این فصل کار سختی را دارند و از همین ابتدا 3 باشگاه بزرگ و بخش زیادی از هواداران را رودرروی خود می‌بینند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید