• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 28 مهر 1400
کد مطلب : 143457
+
-

گرینویچ/ تی‌شرت جریمه‌ساز


زوجی در بریتانیا چندین و چندبار به دلیل رانندگی در محله‌های ممنوعه‌ای که هرگز به آنجا نرفته بودند جریمه شدند و دست ‌آخر متوجه شدند این جریمه‌ها فقط به‌خاطر حروفی است که روی تی‌شرت  زن چاپ شده است. حروفی که دقیقا شماره پلاک خودروی آنها بود. به گزارش دیلی‌میل، پلیس منطقه پس از بررسی ادعای این زوج متوجه شد که زنی 54ساله با تی‌شرتی در شهر تردد می‌کند که حروف (KN19TER) روی آن چاپ شده و دوربین‌های ثبت جرائم و تخلف‌های رانندگی، آنها را اسکن کرده و جریمه را به نام دارنده خودرو ثبت می‌کنند.

 دور ریختن طلا، در اعتراض به دور ریختن برنج

 هنرمندی در چین برای اعتراض به دور ریز برنج، یک هزار تکه طلا هم‌وزن و هم شکل دانه‌های برنج را دور ریخت. به گزارش آدیتی‌سنترال، چند ساعت پس از انتشار این خبر توسط رسانه‌های چین، مردم و مسئولان از  این هنرمند و حرکت هنری اش انتقاد کردند. او دانه‌های طلا را که به وزن 500گرم و به ارزشی معادل 31هزار دلار آمریکا بود را در چمن ، رودخانه و خیابان ریخت که مورد انتقاد قرار گرفت. یانگ‌یژین در توجیه این پرفورمنس خود به رسانه‌ها گفت:‌ باید به نوعی توجه مردم و مسئولان را به دورریز غذا جلب می‌کردم و اکنون احساس می‌کنم موفق شده‌ام.

تمام کوالاهای استرالیا واکسینه می‌شوند

مقامات استرالیا اعلام کردند که به‌زودی تمامی کوالاهای این کشور برای مقابله با بیماری کالمیدیا واکسینه می‌شوند. کالمیدیا، نوعی بیماری عفونی است که به وسیله باکتری‌ها ایجاد می‌شود و بروز آن در کوالاها، باعث کاهش جمعیت آنها شده است. امبرگیلت، دامپزشک پارک حیات‌وحش استرالیا به رویترز گفت: این واکسن تا به حال روی 250کوالا آزمایش شده و نتایج مثبتی در پی داشته است. در 3سال گذشته، 30درصد از جمعیت این گونه استرالیایی از بین رفته است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید