• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 10 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 14333
+
-

صدای استان‌ها

شهر بدون ترمینال 
اهر در استان آذربایجان شرقی ترمینال تاکسی بین شهری ندارد، از این رو مسافران باید ساعت‌ها منتظر تاکسی باشند تا بتوانند به مقصد برسند. 

یک شهروند از آذربایجان شرقی


آلودگی در شازند
در شازند زندگی می‌کنم. فعالیت واحدهای پالایشگاه، پتروشیمی و نیروگاه این شهرستان، علاوه بر آلودگی هوا، موجب بروز بیماری‌های مختلفی در میان اهالی منطقه شده است. بارها مردم به‌ویژه ساکنان روستاهای اطراف به این وضع اعتراض کرده‌اند، اما هیچ وقت رسیدگی نشده است. سرطان، بیماری‌های پوستی، مشکلات ریوی و سقط جنین بخشی از مشکلاتی است که مردم با آن درگیر‌ند. 
ابوالفضل مرادی از مرکزی 


حقوق بازنشستگان
چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش نمی‌یابد؟ من بازنشسته هستم. چطور می‌توانم با حقوق بازنشستگی تامین اجتماعی زندگی کنم؟ وام هم به ما پرداخت نمی‌کنند و وام‌ها فقط به بازنشستگان کشوری و لشگری اختصاص می‌یابد. 
میرزایی از فردیس کرج


ناهمواری در شهر
برخی از معابر و خیابان‌های شیراز بعد از عملیات شرکت‌های خدمات رسان، آسفالت نشده‌اند. این موضوع موجب شده است، خیابان‌ها ناهموار بما‌ند و تردد چه برای عابران پیاده و چه برای رانندگان وسایل نقلیه مشکل شود. لطفا شهرداری به این موضوع رسیدگی کند. 
یک شهروند از فارس 


مشکل آب آشامیدنی در غیزانیه 
مدت‌هاست مسئولان به ما قول آب‌رسانی به منطقه غیزانیه اهواز را داده‌اند. با این وجود هنوز آب آشامیدنی نداریم و تانکرهای آب رسانی هم چند روز یک بار به منطقه می‌آیند. روزنامه همشهری هم بارها در این باره گزارش منتشر کرده، اما با وجود این گزارش‌ها، هنوز به وضع ما رسیدگی نشده است.
محمد از خوزستان 


مخزن های زباله شسته نمی شود
بسیاری از مخزن های زباله در کوچه ها و محله ها با این‌که توسط کارکنان خدمات شهری جمع آوری می‌شود، اما درون آن‌ها شسته نمی شود. همین مسأله باعث انتشار آلودگی و بوی تعفن از ته مانده زباله ها در فضا می شود.
قاسمی از کرمانشاه

این خبر را به اشتراک بگذارید