• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 27 مهر 1400
کد مطلب : 143328
+
-

با مردم/ همه باید محافظ انقلاب و ارزش‌های آن باشیم

درست است که متولی حل مشکلات رایج در کشور ازجمله اقتصاد و معیشت، دولت است، اما دلیل نمی‌شود که سایر دستگاه‌های مسئول و حتی خود مردم فهیم از عهده‌دارشدن هر نوع مسئولیتی شانه خالی کنند. نظام متعلق به همگان است و همچون کشتی سوارشده بر آن، باید محافظ آن باشیم.
عبداللهی از تهران

  به پرسنل نیروی انتظامی رسیدگی بیشتری شود
پرسنل نیروی انتظامی در راستای امنیت داخلی متحمل زحمات بسیاری می‌شوند. جا دارد مسئولان با رسیدگی بیشتر به این قشر و ایجاد آرامش خاطر، آنها را در مسیر تامین امنیت و رسیدگی به مشکلات جامعه همراهی کنند.
قیداری از سنندج

  پروژه حکیم همچنان نیمه‌کاره است
پروژه مسکونی حکیم سال‌هاست نیمه‌کاره مانده و ما همچنان منتظریم خبری از آن برسد ولی خبری نیست. از مسئولان تقاضا داریم درخصوص زمان تکمیل این پروژه که در حال کهنه‌شدن است، اطلاع‌رسانی کنند.
بدیعی از تهران

  ویرایش اطلاعات بانکی در سجام نباید هزینه‌ای داشته باشد
چندی قبل چند بانک نظامی در هم ادغام شدند و حساب و شماره شبای دارندگان حساب‌های این بانک‌ها عوض شد. هم‌اکنون برای دریافت سود سهام عدالت و... اطلاعات بانکی این افراد در سامانه سجام باید ویرایش شود که برای ویرایش این اطلاعات دارندگان حساب باید 5هزار تومان بپردازند، درحالی‌که می‌دانیم ثبت‌نام سجام رایگان است. حالا چگونه است که برای ویرایش اطلاعات سجام باید پول پرداخت؟ کجای دنیا برای ویرایش اطلاعات از مردم پول می‌گیرند؟! اگر سامانه سجام دولتی نیست چرا مردم را مجبور به عضویت در سامانه‌ای کرده‌اند که مالکیتش در اختیار بخش خصوصی است؟ از اینها گذشته مگر سود سهام عدالت چقدر است که مردم بابت ویرایش یک شماره حساب بانکی ۵ هزار تومان بپردازند؟!
بسیط از یزد

  سود سهام بورسی از طریق سجام پرداخت شود
درحالی‌که قرار بود سود سهام مختلف بورس از طریق سامانه سجام و بدون مراجعه حضوری مردم به بانک‌ها پرداخت شود این روند هنوز اعمال نشده و به‌عنوان نمونه قرار است سود یکی از بزرگ‌ترین سهام‌های بورسی از طریق بانک رفاه پرداخت شود. تصور کنید از زمان اعلام آغاز پرداخت سود این سهام چه تعداد سهامدار به بانک رفاه که همیشه یکی از شلوغ‌ترین بانک‌هاست هجوم خواهند برد.
رئیسی از تهران

  سیگارکشیدن در معابر عمومی ممنوع شود
چرا با وجود اجرای قانون ممنوعیت سیگارکشیدن در معابر عمومی در گوشه و کنار جهان، ایران چنین قانونی را اجرا نمی‌کند و عده‌ای بی‌مبالات آزادانه و بدون هیچ ممنوعیتی در کوچه و خیابان با دود سیگارشان مردم را آزار می‌دهند، آن‌هم در این روزهای آلودگی هوا و کرونایی؟ چه زمانی قرار است چنین قانونی اجرا شود؟
حبیب از مشهد

  دفتر پستی منطقه11 بارانداز شده است
شرکت پست چند سالی است دفاتر پستی را به بخش خصوصی واگذار کرده و برخی پیمانکاران با سودجویی دفاتر پستی را تبدیل به باراندازهایی شبیه مناطق خیابان‌های شوش و خیام کرده‌اند و باعث ایجاد مزاحمت برای همسایگان می‌شوند. نمونه این دفاتر، دفتر پستی فروزش در منطقه۱۱ است که تقاضا داریم با توجه مسئولان از این وضعیت خارج شود.
تهرانی از تهران

  اختلاس‌های آشکار‌شده، ناشی از نبود نظارت است
اختلاس‌هایی که عیان شده و تخلفات بسیار سنگین برخی مسئولان بانکی در گذشته و دستیاران آنها، حکایت از ضعف نظارت و بازرسی از مجموعه‌های مختلف دارد که باعث تعدی به بیت‌المال و اختلال در نظام اقتصادی با آثار سوءدنباله‌دار شده است. از مسئولان کنونی کشور انتظار می‌رود سکاندار ظلم‌ستیزی و ریشه‌کن‌کننده هر نوع فساد باشند.
نوح‌علی عسکرآبادی

  افزایش پلکانی حقوق‌های سال آینده عادلانه است
افزایش حقوق سال آینده براساس حساب و کتاب و ارزیابی‌ها، اقدامی متفاوت با سال‌های گذشته است. امیدواریم این طرح به‌گونه‌ای اجرا شود که فشار معیشتی از دوش خانواده‌های کم‌درآمد که حقوقشان هرگز همسان با تورم به‌روز نشده، برداشته شود.
منصوری از استهبان

این خبر را به اشتراک بگذارید