• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
چهار شنبه 21 مهر 1400
کد مطلب : 142816
+
-

گرینویچ/ درمان بکتی

گرینویچ/ درمان بکتی

پسربچه‌ای که در سپتامبر سال 2019میلادی با یک عکس مشهور شده بود حالا تبدیل به خبر خوبی شده است که میلیون‌ها نفر در جهان با شنیدن آن خوشحال شدند. درست 2سال پیش بود که بکت درحالی‌که تحت‌تأثیر شیمی درمانی تمام موهایش ریخته بود و در دستشویی مدام حالت تهوع داشت عکسی سیاه و سفید از او منتشر شد که خواهرش در کنارش ایستاده بود تا او با رنجش تنها نباشد. حالا خبر خوشی که در بسیاری از رسانه‌های جهان مخابره شد این است که حال بکت خوب شده است و چند روز پیش در نخستین روز مدرسه جشنی به افتخار او برپا شده است. قهرمان ماجرا اما در کنار تمام شجاعت‌های بکت خواهر اوست که شاید فقط یک سال از او بزرگ‌تر بود. خواهر او که اوبری نام دارد و اکنون 7 ساله است همزمان با بازگشایی مدارس به یکی از قهرمان‌های کوچک جهان بدل شده است.
به‌گفته پزشکان بکت به نوعی سرطان خون مبتلا بود که بسیار خطرناک قلمداد می‌شد و کمتر پزشکی امید به بهبودی این کودک خردسال داشت.
پزشکان پیوسته بر این باور بوده و هستند که برای بهبودی بیمار‌های مبتلا به سرطان داشتن روحیه بالا و همراهی مثبت خانواده و دوستان تأثیر بسزایی در به‌دست آوردن سلامت دارد. موردی که خانواده بکت آن را عینا تجربه کردند.

این خبر را به اشتراک بگذارید