• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
یکشنبه 18 مهر 1400
کد مطلب : 142469
+
-

نکته بازی/ کم‌لطف نباشیم


خوبی گروه ایران این است که در همه کشورها دارد از مربیان انتقاد می‌شود! تیم‌های پایین جدول مثل عراق و امارات و لبنان که تکلیف‌شان روشن است. در کره‌جنوبی هم مردم از پیروزی‌های میلی‌متری این تیم رضایت ندارند. فقط می‌ماند ایران که اینجا هم با وجود کسب 3 پیروزی، باز حرف و حدیث وجود دارد. البته که باید مجال برای انتقاد وجود داشته باشد، اما بعضی حرف‌ها بوی کم‌لطفی می‌دهد. مثلا هادی خان طباطبایی گفته روند تیم ملی برابر امارات مثبت نبود. این در حالی است که ایران 10شوت زده که 3تای آنها داخل چارچوب بود، اما امارات فقط 5شوت داشته که یکی داخل چارچوب بوده. تازه ما یک پنالتی هم از دست دادیم. در زمین حریف و در مسابقاتی با این حساسیت چه انتظار بیشتری دارید هادی جان؟

باز من خریدارتم!
انصافا اگر یک مربی در جهان بیشترین تناسب و هماهنگی با کرار جاسم را داشته باشد، او فراز کمالوند است. چقدر این دو نفر به هم می‌آیند. بی‌خود نیست که این مربی و بازیکن این همه با هم کار کرده‌اند. هر دو قشنگ اهل حاشیه ساختن هستند و یک جا بند نمی‌شوند. البته یک فرق کوچک دارند؛ اینکه باز کرار مختصر توانایی فنی دارد، اما کمالوند... بگذریم! الان فراز برای نفت مسجد سلیمان خواهان حضور این هافبک عراقی در تیمش شده است. مخالفت‌هایی در این زمینه وجود دارد که کمالوند را شاکی کرده. او می‌گوید عده‌ای برای نیامدن جاسم کارشکنی می‌کنند. جالب است که کرار 35ساله با کارنامه مجهول در ماه‌های اخیر و کلی جنجال، همچنان مدنظر کمالوند است. انگار همه دنیا هم به او پشت کنند، باز فراز خریدار است!

به اندازه 2 بازیکن 20 ساله
در دیدار تدارکاتی پرسپولیس و سپاهان که پشت درهای بسته برگزار شد، سرخپوشان موفق شدند با نتیجه 3 بر یک از سد حریف بگذرند. برگزاری این مسابقه اتفاق قشنگی بود که هم از نظر فنی به 2 تیم کمک کرد و هم به کاهش تنش‌ها یاری می‌رساند. جالب است که یکی از 3 گل قرمزها در این مسابقه را جلال حسینی به ثمر رسانده است. کاپیتان 40 ساله پرسپولیس که فصل گذشته به اندازه همه عمر فوتبالی‌اش گل زد، حالا در مسابقات دوستانه هم نشان می‌دهد بی‌خیال گلزنی نیست. همسن‌های جلال مربی شده‌اند، اما او تازه راه دروازه رقبا را یاد گرفته. 40سالگی جلال ظاهرا با بقیه فرق دارد. او انگار تبدیل به 2 بازیکن
 20 ساله شده که یکی در دفاع عالی است و دیگری در خط حمله ماجراجویی می‌کند!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید