• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
شنبه 10 مهر 1400
کد مطلب : 141984
+
-

نکته بازی/یک‌وقت جلوی رئالی‌ها شرمنده نشویم


عبدالله ویسی که برای فصل جدید در فولاد خوزستان جانشین جواد نکونام شده، در مصاحبه اخیرش تا جایی که می‌توانسته به تمجید از این باشگاه پرداخته و چیزهایی گفته که آدم از خواندنش شاخ در می‌آورد: «امکانات باشگاه فولاد را امثال بارسلونا هم ندارند. تنها تفاوت ما با باشگاه رئال مادرید این است که آنها عکس بازیکنان‌شان را در رختکن زده‌اند ولی ما این را نداریم.» البته ما سعادت نداشتیم مثل آقای ویسی کنار بارسا باشیم، اما از همین راه دور می‌شود مقادیر زیادی جوزدگی را در وجود او احساس کرد. به هر حال خوب است مدیران فولاد تصویر بازیکنان این تیم را در رختکن قرار بدهند تا این کمبود هم نسبت به رئال مادرید رفع شود. زشت است؛ فردا یکی از رئال می‌آید، می‌گوید پس عکس بازیکنان‌تان کو؟ چه جوابی داریم بدهیم؟

مدیریت در حد لالیگا
مجید صدری که فعلا در غیاب مدیرعامل، همه‌کاره پرسپولیس است، در مورد تبعات شکایت گابریل کالدرون از پرسپولیس حرفی زده که باید در دانشگاه‌های بزرگ دنیا در رشته مدیریت تدریس شود: «پنجره‌های نقل‌وانتقالاتی ما بسته شده، اما چون فعلا نیازی به بازیکن نداریم، باز یا بسته بودن این پنجره‌ها فرقی برای ما ندارد.» سؤال اول این است که آمدیم و فردا 2 بازیکن کلیدی شما، مثلا گلرتان مصدوم شدند و نیاز به بازیکن پیدا کردید، در این صورت چه خواهید کرد؟ از اینکه بگذریم این چه استدلالی است برای ندادن پول طلبکار؟ اگر هیچ قانونی برای مجازات شما وجود نداشته باشد هم باید پول همه طلبکاران را بدهید؛ داخلی و خارجی، کم و زیادش هم فرقی ندارد. حتما باید وسط لیگ 6‌ امتیاز از شما کسر شود تا به فکر بیفتید؟

میزبانی را از ما نگیرند
هر چقدر به زمان برگزاری بازی ایران و کره‌جنوبی نزدیک‌تر می‌شویم، وعده‌های قشنگی که از قبل داده بودند هم آب می‌رود. اول گفته بودند 10هزار تماشاگر می‌توانند به شرط تزریق 2 دوز واکسن در ورزشگاه این بازی را ببینند، اما حالا وزیر ورزش گفته فقط با حضور هزار هوادار موافقت شده. خب اگر اینها هم با فاصله بنشینند که عملا فرقی با ورزشگاه خالی ندارد. وعده دیگر هم استفاده از کمک‌داور ویدئویی برای این بازی بود و حتی گفتند فدراسیون در تلاش است VAR اجاره کند، اما حالا خبر رسیده کنفدراسیون فوتبال آسیا مجوز انجام این کار را نداده است. همینطوری پیش برویم، 2 روز دیگر می‌گویند اصلا خود بازی هم در ورزشگاه آزادی برگزار نمی‌شود و باید جمع کنیم برویم یک جای دیگر. خب چرا الکی مردم را دلخوش می‌کنید؟

 

این خبر را به اشتراک بگذارید