• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
پنج شنبه 8 مهر 1400
کد مطلب : 141873
+
-

با مردم/ سواره‌روی خیابان‌های دیباجی و عین‌آبادی تعریض شود


بخش سواره‌روی خیابان‌های شهید دیباجی جنوبی و شهید عین‌آبادی واقع در ناحیه 3منطقه 3شهرداری به‌خصوص در محدوده محله رستم‌آباد پایین بسیار ضروری است.
خوش از تهران

  23 سال از نیمه‌کاره‌ماندن فرهنگسرای ارغوان ایلام گذشت 
23سال قبل کلنگ احداث فرهنگسرای ارغوان ایلام به زمین زده شد و از آن زمان تاکنون بعد از چند مرحله ساخت‌وساز جزئی، این پروژه به حال خود رها شده است. درحالی‌که قرار بود این فرهنگسرا مکانی برای اعتلای فرهنگ بومی استان ایلام باشد، هم‌اکنون تبدیل به نمادی ضدفرهنگی و مکانی برای تجمع معتادان و اوباش شده است. لطفا مسئولان به این وضع پایان دهند.
بیگ‌زاده از ایلام

  کیفیت میوه‌ها در میادین تره‌بار بسیار پایین است
آیا تا به حال مسئولان سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری خودشان از غرفه‌های آن خرید کرده‌اند؟ اکثر میوه‌های عرضه‌شده در این غرفه‌ها، کال، خراب و پرلک است که برای فروش به اقشار ضعیف جامعه تهیه شده اما قیمت آنها تفاوتی با میوه‌فروشی‌های بیرون ندارد که دلمان خوش باشد اقلا اگر میوه خوب نخریده‌ایم هزینه کمتری کرده‌ایم. در برخی مواقع برخی میادین خوب بوده‌اند که مقطعی بوده است که ازجمله می‌توان به بازار تره‌بار اشراق اشاره کرد.
توسلی از تهران 

  لغو دورکاری‌ها یکباره می‌تواند خطرساز باشد
با لغو دورکاری‌ها به‌طور ناگهانی، سازمان ما بسیار شلوغ شده و این موضوع بسیار نگران‌کننده است. البته خود من در 2سال گذشته مشمول دورکاری نبوده‌ام ولی با لغو یکباره دورکاری‌ها در شرایطی که هنوز می‌تواند شکننده باشد را مناسب نمی‌دانم و ممکن است این وضعیت عامل شیوع دوباره کرونا و ورود به پیک جدیدی باشد. لطفا مسئولان پیش‌بینی دقیق و اقدام اصولی کنند.
رحمانی از تهران 

  طرح جلوگیری از تنش آبی خوزستان چه شد
مدتی کم‌آبی و بی‌آبی در استان بیداد کرد و حاشیه‌هایی به‌وجود آورد. مسئولان وقت در آن زمان صحبت‌هایی کردند و قول دادند اقداماتی برای جلوگیری از تنش‌های آبی استان انجام گیرد. اکنون چند‌ماه گذشته و درحالی‌که در خبرها آمده بود که سدهای خوزستان فقط 13درصد آب دارند سؤال این است که در این چند ‌ماه چه اقدام اساسی برای جلوگیری از تنش آبی در خوزستان انجام شده است.
لیساری از اهواز

این خبر را به اشتراک بگذارید