• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
یکشنبه 9 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 14167
+
-

منشا: اگر باشم جبران می‌کنم

خودم هم نمی‌دانم فصل آینده در پرسپولیس هستم یا نه

منشا: اگر باشم جبران می‌کنم

حمید رضا علی پور
مهاجم نیجریه‌ای بعد از درخشش در  پیکان خیلی زود توانست توجه برانکو را به خود جلب کند و در ابتدای این فصل به پرسپولیس پیوست. منشا در ابتدای ورود به‌جمع سرخ‌ها توانست با گل زنی در لیگ قهرمانان سال گذشته نشان دهد که علاقه برانکو به خرید او بی‌جهت نبوده است. اوج هنر منشا در گلزنی برابر الاهلی بود جایی که او در بازی رفت توانست با شوت خود پرسپولیس را در لیگ قهرمانان نگه دارد تا این تیم در بازی برگشت بتواند جواز صعود به نیمه‌نهایی را دریافت کند. منشا اما در لیگ‌برتر مانند لیگ قهرمانان موفق نبود و با رفتن مهدی طارمی نتوانست جای خالی او را پر کند. منشا با همه این شرایط توانست در اولین سال به اولین قهرمانی خود در لیگ دست پیدا کند. مهاجم پرسپولیس درخصوص این فصل و البته شرایطش در این تیم و همچنین آینده خود با همشهری‌ورزشی به گفت‌وگو پرداخت.
    در اولین فصل حضورت در پرسپولیس توانستی به قهرمانی برسی.
خب از این بابت خیلی خوشحال هستم. من اولین قهرمانی در لیگ‌برتر را تجربه می‌کنم. قهرمانی با پرسپولیس و هوادارانش یک لذت دیگر دارد. پرسپولیس نشان داد که بزرگترین تیم در آسیاست. امیدوارم که پرسپولیس با این هواداران بتواند همیشه موفق باشد و قهرمانی‌های خودش را تکرار کند.
    پرسپولیس برای دومین سال پیاپی توانست به قهرمانی دست پیدا کند.
نه تنها در فوتبال ایران بلکه در تمام دنیا دفاع از عنوان قهرمانی از کسب قهرمانی همیشه سخت‌تر بوده است. پرسپولیس در فصل قبل قهرمان شد و این فصل کار بسیار سختی برای قهرمانی داشت و مطمئنا این اتفاق برای سال آینده سخت‌تر خواهد بود هرچند که پرسپولیس در دو فصل با قدرت و با اختلاف قهرمان شد تا نشان دهد چه تیم بزرگی در ایران است.
    با توجه به اینکه تیم در فصل آینده در نقل‌و‌انتقالات محروم است فکر می‌کنی در پرسپولیس برای فصل بعد هم حضور داشته باشی؟
هیچ چیز معلوم نیست و در این مورد چیزی نمی‌دانم. واقعیت این است هنوز نمی‌دانم که در فصل آینده هم در پرسپولیس خواهم بود یا نه.
    روی لباس قهرمانی که پوشیده بودی پر بود از امضای بقیه بازیکنان.
کسی از آینده خبر ندارد اما می‌خواستم این لباس را به‌خاطر قهرمان شدن در لیگ بازیکنان امضا کنند تا این لباس را برای همیشه با خودم برای خاطره‌ای از قهرمان شدن در ایران داشته باشم.
    از حالا باید خودتان را برای بازی برابر الجزیره آماده کنید.
مطمئنا بازی سنگینی با الجزیره داریم. آنها در لیگ امارات خوب نبوده‌اند اما در آسیا با تجربه بالای خود حاضر شده و بازی می‌کنند و امیدوارم این تیم را ببریم و جز 8تیم برتر لیگ قهرمانان قرار بگیریم.
    تو در لیگ قهرمانان خیلی خوب گل می‌زنی اما این اتفاق در لیگ هرگز نیفتاد. 
خودم هم دلیلش را نمی‌دانم که چرا در لیگ نتوانستم به خوبی گلزنی کنم و خیلی بدشانس بودم اما واقعیت این است که دوست داشتم در لیگ گل‌های زیادی بزنم.
    اگر در پرسپولیس بمانی فکر می‌کنی بتوانی روند خوبی داشته باشی؟
قطعا همین‌طور خواهد بود و مطمئن باشید اگر در فصل آینده در پرسپولیس باشم قطعا با گلزنی خودم جبران خواهم کرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید