• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
یکشنبه 9 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 14159
+
-

برانکو دوباره با چلنگر دوست شد

جشن قهرمانی پرسپولیس و پخش‌زنده اینستاگرام محسن مسلمان داستان تازه درست کرده است. اصغر نیک‌سیرت مترجم برانکو برای تمجید از هافبک مغضوب برانکو جمله‌ای بالای 18سال بر زبان آورد بی‌آنکه بداند این الفاظ نامناسب در حال پخش است.  پس از این ماجرا گفته شد که خطاب او، برانکو بوده اما هم محسن مسلمان و هم نیک‌سیرت اعلام کردند که منظور، چیز دیگری بوده و او به‌دلیل تمجید از بازی خوب مسلمان و پاس‌گل این بازیکن چنین لفظی را به کار برده است.  این اما پایان ماجرا نبود و گفته شده مسئولان باشگاه پرسپولیس پیگیر ماجرا هستند تا همه چیز به‌صورت دقیق مشخص و شفاف شود و این احتمال وجود دارد که زبان سرخ سر مترجم سرمربی سرخ‌ها را بر باد دهد.
  همه چیز از چلنگر شروع شد
زمانی که سرمربی پرسپولیس به ایران آمد ترجیح داد تا همچنان با یار دیرین و دوست قدیمی خود چلنگر کار خود را با پرسپولیس آغاز کند اما در فصل اول حضورش چلنگر با بیماری قلبی رو‌به‌رو شد و به‌همین دلیل تصمیم گرفت تا از پرسپولیس کناره‌گیری کند. چلنگر، نیک‌سیرت را به برانکو پیشنهاد داد و برانکو هم با توجه به اعتمادی که به چلنگر داشت تصمیم گرفت تا از نیک‌سیرت در کنار خود استفاده کند.
  از کوهنوردی تا دان 4کاراته
اصغر نیک‌سیرت 22سال در کار ترجمه فعالیت دارد. در لیگ سوم با پگاه گیلان، لیگ چهارم در برق شیراز با برادر برانکو و همچنین در گهر دورود و گیلان و پاس‌همدان نیز با مربیان کروات همکاری داشته است. جالب است که مترجم سرخپوشان مربی ورزش‌های رزمی است و دان 4کاراته را دارد. او زمانی در کشور بوسنی باشگاه‌داری می‌کرده و عاشق کوهنوردی است. نیک‌سیرت حتی کتابی را هم در زمان حضور در پرسپولیس منتشر کرده است.
  برانکو به نیک‌سیرت اعتماد کرد
بعد از کناره‌گیری چلنگر از پرسپولیس برانکو با نیک‌سیرت کار خود را آغاز کرد اما بعد از بهبودی چلنگر برانکو ترجیح داد تا از نیک‌سیرت همچنان استفاده کند و به‌همین دلیل از دوست خود صرفه نظر کرد و با نیک‌سیرت در دو‌فصل ادامه داد تا مترجم سرخپوشان هم دو قهرمانی را با برانکو تجربه کند.
  تشکر برانکو از نیک‌سیرت یک روز قبل از جشن قهرمانی
اتفاقات جشن قهرمانی در شرایطی رخ داد که برانکو درست یک روز پیش از بازی برابر سپیدرود که به نوعی بازی جشن قهرمانی هم بود برانکو با انتشار پستی از مترجم خود به‌خاطر زحماتی که کشید تشکر کرد. شاید خود برانکو هم انتظارش را نداشت که مترجم مورد اعتماد او حتی به شوخی هم چنین حرفی را به زبان بیاورد. 
  برانکو دوباره با چلنگر دوست شد
درست یک روز بعد از جشن قهرمانی پرسپولیس، برانکو با دستیاران خود راهی یک رستوران شد و جالب اینکه در کنار دستیاران برانکو چلنگر هم حضور داشت و خبری از نیک‌سیرت در این ضیافت نبود. آیا نیک‌سیرت به این زودی قربانی اشتباه بزرگش شده؟

این خبر را به اشتراک بگذارید