• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 1 مهر 1400
کد مطلب : 141367
+
-

کوتاه از حادثه/ مهار شعله‌های آتش در کارگاه چاپ

کوتاه از حادثه/ مهار شعله‌های آتش در کارگاه چاپ


آتش‌سوزی در یک کارگاه چاپ در جنوب تهران خسارت سنگینی به بار آورد که با تلاش آتش‌نشانان مهار شد.
به‌گزارش همشهری، این حادثه صبح دیروز در یک کارگاه چاپ در خیابان قزوین اتفاق افتاد و به‌دنبال آن آتش‌نشانان چندین ایستگاه راهی محل حادثه شدند. سیدجلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران در این‌باره گفت: ساعت٩:٣٨ چهارشنبه یک مورد آتش‌سوزی گسترده در یک کارگاه در خیابان قزوین، خیابان رنجبر به سامانه١٢۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد و بلافاصله آتش‌نشانان 5 ایستگاه همراه با بالابر هیدرولیکی و خودروهای تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.
او ادامه داد: آتش‌نشانان در مدت 4دقیقه به محل حادثه رسیدند. آنجا یک گاراژ به وسعت 1500متر بود که شعله‌های آتش مساحتی  حدود ۶٠٠ متر را که کارگاه چاپ بود دربرگرفته و آتش‌سوزی در حال گسترش بود. در این شرایط آتش‌نشانان از طریق بالابر به کانون شعله‌ها نفوذ و عملیات را آغاز کردند.
ملکی در ادامه گفت: همکارانم با تلاش زیاد توانستند از گسترش آتش‌سوزی جلوگیری و درنهایت آتش‌سوزی را مهار کنند.
به‌گفته او، این حادثه با وجود خسارت، تلفات و مصدومی نداشت.

کشف گوشت اسب و الاغ در دامداری جنوب تهران
ماموران پلیس اماکن پایتخت در جریان بازرسی از یک دامداری مقدار زیادی گوشت اسب و الاغ و چندین راس اسب و الاغ آماده ذبح کشف کردند.
به گزارش همشهری، چند روز قبل به مأموران پلیس اماکن عمومی تهران خبر رسید که در یکی از دامداری‌های جنوب تهران اسب و الاغ ذبح می‌شود. در این شرایط بود که تحقیقات در این‌باره آغاز و گروهی از مأموران با مجوز قضایی راهی این دامداری شدند. سرهنگ نادر مرادی، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در این‌باره گفت: اوایل این هفته خبری درخصوص ذبح چند راس اسب و الاغ در یک دامداری در حوالی یکی از روستاهای حاشیه شهر تهران دریافت کردیم که با توجه به اهمیت موضوع و هماهنگی با مرجع قضایی، تیمی از مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی و پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت به همراه نمایندگان سازمان دامپزشکی تهران راهی این دامداری شدند.
وی ادامه داد: هنگام ورود ماموران، متصدی دامداری تلاش کرد مانع آنها شود اما مأموران با رعایت حقوق شهروندی و تفهیم حکم قضایی وارد دامداری شدند.
سرهنگ مرادی درباره کشفیات مأموران گفت: در بررسی‌های اولیه یک لاشه اسب و ۵۰ کیلو گوشت الاغ و همچنین ۱۰رأس اسب و یک رأس الاغ که برای ذبح به این مکان منتقل شده بودند، کشف شد. همچنین متصدی دامداری دستگیر و برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شد.
به‌گفته وی تحقیقات در این پرونده برای دستگیری سایر متهمان در دستور کار پلیس قرار دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید