• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
پنج شنبه 1 مهر 1400
کد مطلب : 141366
+
-

با مردم/ انباشت زباله‌های عفونی در بیمارستان ایذه


متأسفانه انباشته شدن زباله‌های بیمارستانی در بیمارستان ایذه مشکل مضاعفی برای پرسنل و نیز بیماران ایجاد کرده است. در شرایطی که تمام تلاش برای کاهش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا ادامه دارد، نمی‌دانیم چگونه از سرایت آلودگی زباله‌ها در محوطه جلوگیری کنیم. رئیس شبکه بهداشت هم عنوان می‌کند که تازه مشغول به‌کار شده و حل مشکل سخت است! مگر می‌شود کنار مرکز درمانی انبوه زباله باشد و مسئولان، نظاره گر. لطفا به داد بیمارستان ایذه برسید.
از پرسنل پرستاری بیمارستان ایذه

   استفاده از دوچرخه، عصرها در پارک گفت‌وگو محدود شود
از مسئولان پارک گفت‌وگو تقاضا دارم که استفاده از مسیر دوچرخه سواری را حداقل عصرها ممنوع کنند. در این ساعت، جمعیت زیادی از پیر و جوان مشغول استفاده از این تنها مسیر کم عرض در پارک هستند که با انبوه دوچرخه سواران روبه‌رو شده و سلامت عابران پیاده به خطر می‌افتد. متأسفانه شلوغی عصرها باعث ایجاد تنش و جر و بحث هر روزه در این پارک شده است.
کاوه روحانی از تهران 

  غار آبی سفیدکوه در خرم‌آباد چه شد؟
یک دهه از کشف بزرگ‌ترین غار آبی در سفیدکوه خرم آباد گذشته است. آن زمان کلی خبر با محوریت گردشگری و اشتغال بعد از کشف این غار منتشر شد که نه‌تنها خبری از آنها نشد، بلکه از خود غار هم خبری نیست. آیا خبر صحت نداشت و اگر درست بود که ما بومی‌ها می‌دانیم درست است چرا هیچ استفاده‌ای از این غار عظیم کشف شده نمی‌شود؟
بهاروند از خرم آباد

  آسفالت و نوسازی خیابان های تبریز ضروری است
با توجه به وضعیت آسفالت خیابان‌های تبریز و شهرهای اطراف که مملو از دست‌انداز و چاله است از مسئولان تقاضا داریم نوسازی و آسفالت کلیه خیابان های شهرستان را مدنظر قرار دهند چرا که تاوان این وضع را مردم با آسیب‌های وارده به‌ خودروها یا خودشان می‌دهند.
تواضعی از تبریز

   پرونده تصرف ملکی 10سال راکد مانده است
35قطعه زمین زراعی متعلق به بنده از سال 91به‌رغم محرز شدن مالکیت بنده در دادگاه و گرفتن حکم، در تصرف اشخاص مانده است و هیچ سازمانی در این زمینه به من کمک نمی‌کند. برای دریافت نقشه کروکی و جانمایی و بازپس‌گیری املاک به هر سازمانی که به موضوع مرتبط باشد سر زده و تقاضای کمک کرده‌ام، اما متأسفانه هیچ کمکی صورت نمی‌گیرد. از قوه قضاییه تقاضا دارم در این زمینه کمک کند.
کیان از ساوه 

  چرا مسکن‌های مهر در پرند تحویل متقاضیان نمی‌شود
به‌رغم وجود قرارداد بین شرکت سازنده و مالکان و آماده بودن آپارتمان های مسکن مهر در پرند این واحدها تحویل متقاضیان نمی‌شود و بعد از پیگیری بسیار عنوان می‌کنند علی الحساب 100میلیون تومان بدهید تا بعد درخصوص تحویل این واحدها تصمیم‌گیری شود. هر چقدر تلاش می‌کنیم صدایمان به جایی نمی‌رسد و سازندگان با ارعاب، اجازه شکایت را از مالکان سلب کرده‌اند.
بختانی از پرند

  بازنشستگان سازمان بازنشستگی کشوری هنوز حضوری حقوق می‌گیرند
وظیفه بگیران سازمان تامین اجتماعی و اکثر سازمان‌های بازنشستگی که حقوق ماهانه برایشان واریز می‌شود، علاوه بر دفترچه بانکی، کارت بانکی هم برایشان صادر شده است، ولی متأسفانه برای وظیفه بگیران سازمان بازنشستگی کشوری، کارت بانکی صادر نمی‌کنند؛ بنابراین آنها هر ماه پس از واریز حقوقشان باید به بانک صادرات مراجعه کنند و چند ساعت وقت برای رفت و برگشت بگذارند که با توجه به سن بالای اغلب بازنشستگان و نیز شرایط کرونایی در 2 سال اخیر این وضع بسیار آزاردهنده است. در پیگیری هم اعلام می‌کنند که سازمان نگران برخی تقلب‌هاست و نگران است کس دیگری جای آنها حقوق بگیرد که چنین تخلفی با توجه به الکترونیکی شدن همه اطلاعات تقریبا محال است و بلافاصله بعد از فوت، همه حساب‌‌ها مسدود می‌شود. لطفا به این مشکل رسیدگی شود.
محمدحسین عسگری از تهران 

   داروی ایرانی بتافرون عوارض جبران ناپذیری دارد
با نایاب شدن داروی خارجی بتافرون، پزشکان جایگزین ایرانی آن را به اجبار تجویز می‌کنند که عوارض بسیار بدی داشته است و بنده به‌عنوان کسی که 12سال بتافرون خارجی استفاده کرده و بیماریم تحت کنترل بوده دچار عوارض بدی از قبیل بالارفتن آنزیم‌های کبد، حمله «‌ام‌اس»، لرزش مداوم و لنگی پا شده‌ام. لطفا یک مسئول دلسوز به فکر بیماران ‌ام اسی باشد و به داد ما برسد.
سودابه از اراک 

این خبر را به اشتراک بگذارید