• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
پنج شنبه 1 مهر 1400
کد مطلب : 141326
+
-

سپاهان برای موفقیت همه‌‌چیز دارد

محمدرضا خلعتبری، وینگر سپاهان اعتقاد دارد با حرف زدن و داشتن ستاره نمی‌توان قهرمان شد

سپاهان برای موفقیت همه‌‌چیز دارد


امیرحسین اعظمی ـ خبرنگار

سپاهان این روزها در تهران تمریناتش را دنبال می‌کند تا آماده حضور در فصل جدید شود.‌ آنها با اینکه چند بازیکن مؤثر مثل پیام نیازمند، احسان حاج‌صفی و محمد محبی را از دست داده‌اند ولی مهره‌های سرشناسی را به خدمت گرفته‌اند تا در فصل آینده هم یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی باشند. محمدرضا خلعتبری، وینگر سپاهان هم در گفت‌و‌گو با همشهری ورزشی تأکید می‌کند که آنها تیم پرقدرتی دارند ولی فقط در اختیار داشتن ستاره نمی‌تواند تضمینی برای قهرمانی باشد.

  شرایط این روزهای سپاهان چطور است؟
خدا را شکر همه‌‌چیز خوب پیش می‌رود. ما در اصفهان تمرینات را شروع کردیم و سپس به تهران آمدیم، یک بازی دوستانه هم با نساجی داشتیم و قرار است روز پنجشنبه هم با گل‌گهر بازی کنیم. خدا را شکر وضعیت تیم خوب است و کادر فنی هم سعی می‌کند تا بازیکنان برای شروع بازی‌ها از لحاظ فنی و بدنی در بهترین شرایط ممکن قرار بگیرند.
   فکر می‌کنی سپاهان قوی‌تر از سال گذشته باشد؟
ما بازیکنان خوب و تأثیرگذاری را از دست دادیم ولی به جای آنها نفراتی مثل نت، میرزازاد، احمدزاده، مغانلو و ریگی را جذب کردیم و چند بازیکن جوان هم به تیم اضافه شدند. در واقع سپاهان براساس نیازهایش خرید کرد.
  نگفتی سپاهان قوی‌تر شده یا نه؟
قطعا تیم بسیار خوبی داریم و امسال هم مدعی جدی قهرمانی هستیم.
   خیلی‌ها معتقدند سپاهان با خرید شهریار مغانلو، پرسپولیس رقیب اصلی‌اش را تضعیف کرد. نظر تو چیست؟
مغانلو بازی‌های خوبی در پرسپولیس انجام داد و در پایان فصل هم قراردادش به اتمام رسید و تحت قرارداد باشگاه پرتغالی بود. سپاهان هم در نهایت با باشگاه سانتاکلارا مذاکره کرد و این بازیکن را به خدمت گرفت.
  حتما می‌دانی که مغانلو بعد از آمدن به سپاهان هم عکس‌های دوران حضورش در پرسپولیس را پاک کرد؟
این یک موضوع شخصی است و نمی‌توانم نظری در مورد کاری که مغانلو انجام داده بدهم. باید به تصمیم او احترام بگذاریم.
  کمی در مورد شرایط خودت صحبت کن. فصل گذشته برای تو فصل خوبی بود؟
بله، من فصل خوبی با سپاهان داشتم. شاید کمتر بازی کردم ولی در 8، 7بازی آخر شرایط خوبی داشتم و در اکثر بازی‌ها فیکس بودم. خدا را شکر همه‌‌چیز خوب بود.
   امسال قرار است شماره 10را بر تن کنی؟
بله، من با آقا محرم صحبت کردم، این شماره فصل قبل برای محبی بود و حالا در فصل جدید شماره10 را بر تن می‌کنم.
  در تیم دیگری هم این شماره را بر تن کرده بودی؟
بله، من در شهر خودرو این شماره را می‌پوشیدم. البته من شماره9 را بیشتر از 10 دوست دارم و خاطرات زیادی از پوشیدن پیراهن شماره9 دارم. شماره9 سپاهان در اختیار شهباززاده است و من هم شماره10 را در فصل جدید می‌پوشم.
  به‌نظر می‌رسد سپاهان با این بازیکنان، در آسیا هم مدعی باشد. نظر خودت چیست؟
اعتقاد من این است که با حرف زدن نمی‌توان قهرمان شد و باید در زمین مسابقه قدرت و کیفیت خودمان را نشان دهیم. امسال در هر 3‌جام دنبال موفقیت هستیم ولی شرایط لیگ قهرمانان متفاوت است. من با ذوب‌آهن به فینال آسیا هم رفتم، فکر می‌کردیم آن سال قهرمان شویم ولی متأسفانه شکست خوردیم و نایب قهرمان شدیم. من دوست دارم با سپاهان قهرمان آسیا شوم ولی رسیدن به این مهم آسان نیست. ما باید سخت تلاش کنیم چون فصل سختی در پیش داریم و همه تیم‌ها هم به اندازه خودشان قوی هستند. سپاهان برای موفقیت همه‌‌چیز دارد و خوشبختانه کادر فنی خوبی داریم و مدیریت باشگاه هم هیچ‌وقت کم نمی‌گذارد. ما بازیکنان خوبی هم داریم ولی در فوتبال فقط داشتن ستاره یا بازیکن اسمی تضمینی برای قهرمانی نیست. ما باید در زمین مسابقه حرف‌مان را بزنیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید