• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 1 مهر 1400
کد مطلب : 141320
+
-

پاس‌گل‌های ایرانی در جام اتحادیه

  لژیونرهای فوتبال ما هر هفته دست به شاهکاری جدید می‌زنند. پریشب رایان سیروس تفضلی، مدافعی که گزینه پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات بود، در جام اتحادیه یک پاس‌گل داد؛ هرچند تیمش بعد از آن 6تا گل خورد! رایان تفضلی در دقیقه 19تنها گل وایکام واندرز را برای هانلان ساخت تا تیمش از من‌سیتی پیش بیفتد. وایکام در حال‌حاضر تیم پنجم لیگ سوم انگلیس است و از 7‌بازی این فصل 14‌امتیاز گرفته است.
  در دور سوم جام اتحادیه فوتبال انگلیس برنتفورد تازه صعود کرده به لیگ برتر، از منچسترسیتی هم بیشتر گل زد و اولدهام را 7‌تایی کرد. سامان قدوس 90‌دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت و در دقایق 44و 87پاس گل‌های پنجم و هفتم را به هم تیمی‌هایش داد.
  در هفته ششم سوپرلیگ ترکیه محمد نادری در ترکیب آلتای ازمیر فیکس بود و در برد 2بر یک این تیم در زمین ریزه‌اسپور شریک شد. با این برد آلتای با نادری موقتا به رده سوم جدول رسید. محمد نادری در همه دقایق ممکن در این فصل برای آلتای به میدان رفته و حتی یک‌دقیقه از مسابقات تیمش را از دست نداده.
  در ادامه هفته سوم لیگ ستارگان قطر ایرانی‌ها کاری نکردند. مهرداد محمدی و رامین رضاییان در ترکیب العربی و السیلیه به‌طور کامل بازی کردند و تیم محمدی یک بر صفر بازی را برد و با 6 امتیاز به رده چهارم صعود کرد و السیلیه با 3 امتیاز در رده هفتم جای گرفت.
  درحالی‌که مراحل نهایی انتقال قرضی خامس رودریگس از اورتون به الریان که شجاع خلیل‌زاده را در اختیار دارد طی می‌شود، زوج شجاع در تیم ملی یعنی حسین کنعانی‌زادگان 90دقیقه برای الاهلی بازی کرد اما این تیم باز هم نتوانست در لیگ به پیروزی برسد و مقابل ام‌صلال تن به تساوی یک-یک داد تا با 2امتیاز در رده نهم بایستد. کنعانی‌زادگان در دقایقی از این بازی بازوبند کاپیتانی الاهلی را بر بازو بست تا به سوژه‌ای جذاب برای رسانه‌ها تبدیل شود.
  مهدی طارمی (پورتو)، کریم انصاری‌فرد (آاک) و‌اللهیار صیادمنش (زوریا) در میان نامزدهای کسب عنوان بهترین لژیونر هفته آسیا از نگاه سایت AFC قرار گرفتند. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا خدا خدا می‌کند اتفاقی بیفتد و یک نظرسنجی با گزینه‌های ایرانی بگذارد تا کاربران ایرانی برای رأی دادن هجوم بیاورند. تومیاسو (آرسنال- ژاپن)، شومودورف
(آاس‌رم- ازبکستان)، عدی دباغ (آروکا- فلسطین)، هوانگ یو-جو (بوردو- کره‌جنوبی) و عزیز بهیچ (گیرسون‌اسپور - استرالیا)، دیگر نامزدهای این فهرست هستند.
  علی کریمی، هافبک ملی‌پوش تیم کایسری اسپور ترکیه سرانجام تن به جراحی داد و کمر همیشه مصدومش را در آلمان به تیغ جراحان سپرد. کریمی در این چند سال بازی‌های زیادی را به‌خاطر مشکل کمرش از دست داد و حالا باید دید پس از این جراحی می‌تواند راحت و بدون دردسر فوتبال بازی کند یا خیر.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید