• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 27 شهریور 1400
کد مطلب : 140835
+
-

انجامش بده/ فیلم ببین، داوری کن

انجامش بده/ فیلم ببین، داوری کن

عشق به سینما از همان دوران بچگی می‌افتد در دل آدم. برای همین هم هست که پدر و مادرها می‌توانند به‌راحتی تشخیص  بدهند که فرزندشان از آن عشق فیلم‌هاست یا نه.
جشنواره فیلم کودک و نوجوان که هر سال و معمولا در شهر اصفهان برگزار می‌شود، این امکان را برای کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به سینما فراهم می‌کند که فیلم ببینند و حتی در این جشنواره مشارکت کنند.
حالا در آستانه سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان هم مسئولان این جشنواره از بچه‌های 6تا16ساله می‌خواهند که برای داوری فیلم‌ها داوطلب شوند. جشنواره امسال به‌صورت ترکیبی، در 2‌بخش حضوری و آنلاین برگزار می‌شود.
به همین دلیل در شهرهایی که میزبان جشنواره هستند، داوران کودک و نوجوان می‌توانند به‌صورت فیزیکی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در سالن‌های نمایش آثار حضور پیدا کنند و پس از تماشای فیلم‌ها در سالن جشنواره، بهترین فیلم از نگاه خود را انتخاب کنند.
جالب است بدانید که برخی از کارگردانان و بازیگران‌ مطرح امروز، کودکان و نوجوانانی بودند که در سال‌های گذشته داوری این جشنواره را برعهده داشتند.
پس اگر فرزند یا نوجوانان اطرافتان جزو علاقه‌مندان هستند، تا ساعت 12امشب فرصت دارید که در سامانه جشنواره به نشانی www.portal.icff.ir ثبت‌نام‌شان کنید تا داور جشنواره فیلم شوند.

این خبر را به اشتراک بگذارید