• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
چهار شنبه 24 شهریور 1400
کد مطلب : 140573
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/VOxDX
+
-

فصل تازه سریال «جانشین» در پاییز انتشار می‌یابد

سریال
فصل تازه سریال «جانشین» در پاییز انتشار می‌یابد

فرحناز دبلشکی- روزنامه نگار

کمپانی اچ‌بی‌او اعلام کرد: پخش فصل سوم سریال«جانشین» که از مدت‌ها پیش علاقه‌مندان به این سریال انتظارش را می‌کشیدند، از روز 17اکتبر(25مهر) آغاز خواهد شد. فصل جدید این سریال تقریبا 2سال پس از انتشار قسمت آخر فصل دوم این سریال پخش خواهد شد. شیوع ویروس کرونا دلیل اصلی تعویق دو ساله ساخت فصل سوم سریال«جانشین» اعلام شده است. ساخت این سریال پس از اینکه میزان ابتلا و فوتی‌های کرونا در آمریکا به‌دلیل واکسیناسیون تا حد زیادی فروکش کرده بود، در نوامبر سال 2020در شهر نیویورک آغاز شد.  اچ‌بی‌او همچنین خلاصه‌ای از ابتدای قسمت اول فصل سوم «جانشین» را منتشر کرد؛ بر همین اساس، لوگان روی که بر اثر اقدامات کندال، فرزند ناخلف و نافرمانش در فصل دوم این سریال، تا حد زیادی کنترل اوضاع را از دست داده بود، در ابتدای فصل سوم در وضعیتی دشوار تلاش دارد متحدان خانوادگی، سیاسی و اقتصادی‌اش را همچنان حفظ کند. در این وضعیت تنش‌ها بالا می‌گیرد و بیم آن می‌رود که این تنش‌ها تبدیل به یک درگیری تمام‌عیار میان اعضای خانواده شود. چندی پیش نیز روزنامه‌ها درباره فصل سوم این سریال به این نکته اشاره کرده بودند که فصل جدید دقیقا در جایی که اتفاقات فصل دوم پایان می‌پذیرد، آغاز می‌شود.
در پایان فصل دوم «کندال روی» در یک کنفرانس مطبوعاتی ضمن اعلام اینکه دوران تسلط پدرش بر کمپانی رسانه‌ای «وایستار» خاتمه یافته است، از پشت به پدرش خنجر می‌زند و به وی خیانت می‌کند، مایل‌ها آن‌طرف‌تر لوگان روی در کشتی تفریحی خود در دریای مدیترانه در حال تماشای کنفرانس مطبوعاتی پسرش و درحالی‌که تبسمی تلخ مانند لبخند مونالیزا بر لب دارد، دیده می‌شود. اچ‌بی‌او در ‌ماه ژوئیه سال‌جاری، یک تیزر با موضوع فصل سوم سریال «جانشین» انتشار داده بود که در آن نگاهی گذرا داشت به درگیری‌های پدر و پسرها بر سر تسلط بر دارایی‌ها و کمپانی‌های خانواده روی. بخش‌هایی از این تیزر نیز به سکانس‌های عجیب و غیرمعمول این سریال اختصاص داشت.  سریال«جانشین» پس از پایان دوران خاطره‌انگیز سریال«تاج‌وتخت» اکنون شاخص‌ترین سریال اچ‌بی‌او محسوب می‌شود. فصل دوم سریال«جانشین» در مراسم جوایز امی سال گذشته 7جایزه را از آن خود کرده بود.
در سریال «جانشین»، برایان کاکس در نقش لوگان روی، آلن راک که سابقه بازی در سریال «اسپین سیتی» را نیز در کارنامه خود دارد، در نقش شخصیت کانر روی، جرمی استرانگ که پیش‌تر در فیلم «صفرسیاه سی» بازی کرده نیز در نقش کندال روی، کایران چالکین در نقش رومن روی، سارا اسنوک که پیش‌تر در فیلم «خواهرهای جنگ» نیز بازی کرده، در نقش شخصیت شیو روی، هیام عباس، بازیگر و کارگردان مطرح فلسطینی‌تبار در نقش مارسی روی و ناتالی گولد که بازی در سریال «روبیکن» را نیز در کارنامه خود دارد، در نقش
راوا روی بازی می‌کنند.  
خوزه آرمسترانگ (خالق سریال جانشین)، آدام مک کی، فرانک ریچ، کووین مسیک، ویل فرل، حین ترنتر، مارک مایلود و تونی روچ، تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را برعهده دارند. هنوز پرسش‌های زیادی درباره اتفاقات این سریال مطرح است؛ پرسش‌هایی که جوابشان به‌احتمال زیاد در فصل سوم «جانشین» داده خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید