• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 20 شهریور 1400
کد مطلب : 140199
+
-

با مردم/ توجه و نظارت بر ساخت پارکینگ‌ها ضروری است


توجه و نظارت بر ساخت پارکینگ‌ها در شهرها ضروری است زیرا همه روزه وقت زیادی از شهروندان صرف پیدا کردن جای پارک می‌شود. از سوی دیگر نبود پارکینگ در ساختمان از معضلات جدی است که اگر در زمان ساخت به آن توجه شود اصلا به وجود نمی‌آید. از مسئولان تقاضا داریم برای سازندگانی که از ساخت پارکینگ طفره می‌روند جرائم سنگین درنظر بگیرند و آنها را وادار به ساخت پارکینگ کنند و در ساخت پارکینگ‌های طبقاتی نیز اهتمام داشته باشند.
شعاعی از تهران 

  نظارتی بر تبلیغات‌ رادیویی صورت نمی‌گیرد
مدتی است که رادیو ایران، تبلیغات غیرتخصصی و غیرعلمی در مورد گیاهان دارویی برای جلوگیری از ابتلا به کرونا می‌کند. از قبیل دم‌کردن دمنوش‌های مختلف، بخور برخی گیاهان دارویی و...، این کار علاوه بر اینکه هیچ پایه و منبع مستند علمی ندارد، باعث گران شدن بی‌مورد این اقلام هم می‌شود.
یادگاری از کرج

  پارتی‌بازی در تزریق واکسن در ورامین
در شهر پیشوای ورامین واکسیناسیون بر مبنای قوم و خویشی و رفاقت انجام می‌شود نه براساس رده سنی. از مسئولان وزارت بهداشت درخواست می‌کنیم، نظارت جدی بر این موضوع داشته باشند.
موسوی از پیشوای ورامین

  ارسال چند باره پیامک عبور از بزرگراه‌ها
با هربار عبور از بزرگراه، نیروی انتظامی بارها پیامک برای پرداخت عوارض می‌فرستد. بسیاری از رانندگان گوشی هوشمند ندارند و نمی‌توانند آن را به‌موقع بپردازند و اغلب هم در ساعات غیراداری ازبزرگراه عبور می‌کنند. جا دارد یک باجه یا دفتر در دفاتر خدمات شهری برای پرداخت این عوارض معرفی شود تا کسانی که امکان پرداخت آنلاین ندارند بتوانند با مراجعه حضوری به‌موقع عوارض بدهند و مشمول جریمه نشوند.
یزدان‌پناه از تهران 

  زباله‌گردها باعث شیوع انواع میکروب و آلودگی می‌شوند
زباله‌گردهایی که آخر شب‌ها و حتی در طول روز بدون هیچ مانعی آشغال‌ها را برای پیداکردن مواد بازیافتی و هر نوع کاغذ و مقوا و پلاستیک و دستمال‌های کاغذی توالت کثیف و آلوده را در سر کوچه‌ها و خیابان‌ها جمع‌آوری و برای فروش جهت تولید دوباره، آنها را زیرورو و پراکنده می‌کنند، خود موجب آلودگی و انتشار انواع میکروب و قارچ و ویروس و باکتری و بیماری‌های عفونی و خطرناک می‌شوند.
محمود بلیغیان از اصفهان

  تزریق خارج از نوبت واکسن فقط برای افراد ضعیف جامعه باشد
اولویت تزریق واکسن خارج از نوبت باید فقط برای آن دسته از افراد عادی جامعه باشد که از توانایی جسمی ضعیفی برخوردارند و سطح مالی پایینی دارند و امکان رعایت پروتکل‌های بهداشتی یا ماندن دائمی در خانه به‌خاطر شغلشان را ندارند و این احتمال هست که هر لحظه به این بیماری مرگ‌آور مبتلا شوند، فقط برخی مردم عزیز در سیستان و بلوچستان یا شهرهای مرزی دچار محرومیت نیستند، در همین کلانشهرهای بزرگ و در حاشیه آنها پر از محرومیت‌هاست.
بسیم از اهواز

  خطر مسافرت شخصی کمتر از مسافرت با وسایل عمومی است
خطر شیوع کرونا با اتومبیل‌های شخصی به‌دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و خانوادگی در مسافرت‌های داخلی به‌مراتب کمتر از اتوبوس و قطار و هواپیماست چرا که در این وسایل به ‌هرحال همه مسافرین در کنار هم هستند و درصورت ابتلا یکی از مسافرین، به‌سرعت همه مبتلا می‌شوند، بنابراین باید جلوی جریمه‌های میلیونی به‌دلیل مسافرت‌ها را که به‌هرحال عده‌ای انجام می‌دهند، گرفت و برعکس مسافرت با وسایل حمل‌ونقل عمومی را محدود کرد مگر در قالب تور و دسته‌جات تعریف شده که تست‌های مسافران قبل ازسفر بررسی شود. جدای این موضوع به‌نظر می‌رسد سود این جریمه‌ها برای دولت بسیار مهم و مورد نظر اصلی باشد.
شاهین از تهران 

  جلوی مصرف بیهوده برق در شهر رشت گرفته شود
چند روزی است قطع برق در رشت از سر گرفته شده و هر روز 2ساعت قطعی برق داریم درحالی‌که تابلوی برخی شرکت‌ها و سازمان‌ها تا صبح روشن است. به‌عنوان نمونه در میدان فرهنگ رشت بانک سپهی قدیمی  وجود دارد که سال‌هاست محل انبار و آموزش شده است. برق‌های بیرون این ساختمان به‌طور کامل و بدون فایده‌ای تا صبح روشن است. بهتر است مراکز دولتی و سازمان‌ها دقت بیشتری در این موضوع داشته باشند.
محمدرضا خانقاهی از رشت

  آب آشامیدنی در ساخت و سازها به‌کار نرود
در این شرایط بحرانی کمبود آب چرا سازمان آب یا هر ارگانی اجازه می‌دهد تا ساخت و سازهای مسکونی و تجاری با آب آشامیدنی انجام شود و به این نکته بسیار مهم بی‌تفاوتند.
لاهرودی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید