• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
شنبه 13 شهریور 1400
کد مطلب : 139555
+
-

با مردم/ این میزان محرومیت در ‌شأن مردم خوزستان نیست


خوزستان یکی از برخوردارترین استان‌های کشور به لحاظ سرمایه‌های ملی است و کافیست درصد ناچیزی از درآمدهای استان در خود استان هزینه شود. این روزها حال خوزستان اصلا خوب نیست و مردم چشم امیدشان به دولت جدید است که تدابیری برای رفع محرومیت های استان داشته باشند. خوزستان همیشه پشتوانه کشور بوده و هست و تنها توقع مردم این استان رسیدگی ویژه به محرومیت های خوزستان است.
شهیدی از اهواز

  مجازات مجرمان، متناسب با جرم های آنان باشد 
به‌نظر می‌رسد مجازات مجرمان متناسب با جرم های صورت گرفته نیست و موید این مطلب نیز تکرار چندباره یک جرم توسط یک مجرمی است که چندین بار نیز محکومیت را گذرانده است. مسئولان قوه قضاییه در این خصوص تدابیر جدی داشته باشند.
عطایی از تهران 

  نیمه کاره ماندن جاده بوکان-میاندوآب 10ساله شد 
ساخت جاده 45متری بوکان- میاندوآب قرار بود 10سال قبل به اتمام برسد و این جاده قدیمی دوبانده شود که هنوز در حد حرف و حدیث باقی مانده است. از مسئولان راه و شهرسازی تقاضا داریم بودجه کافی برای ساخت این جاده مهم اختصاص دهند.
نعمت‌اللهی از بوکان 

  بودجه همسان‌سازی‌ بازنشستگان را تأمین کنند
با توجه به مشکلات معیشتی که به‌صورت فراگیر، همه مردم کشور درگیر آن شده‌اند از مسئولان تقاضا داریم تامین بودجه همسان‌سازی‌ حقوق بازنشستگان در دستور کارشان باشد. شاید رقم آن ناچیز باشد ولی با حقوق هایی که اکنون بازنشستگان می‌گیرند رقم کم و ناچیز هم برای این قشر مغتنم است.
 ربیعی از کرمان

   شهرداری چهره بصری شهر را زیباتر کند
شهرداری می‌تواند با راهکارهای ساده‌ای مانند رنگی کردن اتوبوس‌ها و وسایل نقلیه عمومی و همینطور تعویض و به روز کردن کیوسک‌های قدیمی روزنامه فروشی، موجب زیبایی بصری شهر و آرامش شهروندان شود.
معلم‌زاده از تهران

  از مسافران ترمینال ها آزمایش کرونا بگیرند
آیا کسانی که با اتوبوس های بین شهری و هواپیما مسافرت می‌کنند بیماری کرونا را منتقل نمی‌کنند؟ بدیهی است که لازم است در تمام ترمینال‌ها قبل از مسافرت، از مسافران آزمایش کرونا گرفته شود و پس از آن اجازه سفر داده شود. 
کرمانی از تهران 

  مابه‌التفاوت حقوقم به من نرسید 
به‌رغم اخباری که درخصوص پرداخت مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان اعلام می‌شود، من هنوز مابه‌التفاوت حقوقم را نگرفته‌ام؛ درحالی‌که در فروردین‌ماه قرار بود این رقم به‌دست ما برسد.
صادق دین پرور از کرج

   سرعت تردد در بزرگراه‌ها کاهش یابد 
اگر سرعت ماکزیمم تردد در بزرگراه‌ها کاهش یابد و مجتمع‌های رفاهی با قیمت مناسب در مسیر راه‌ها دایر باشد قطعا از میزان تصادفات کاسته می‌شود.
معلم‌زاده از تهران 

  مجتمع‌های مسکونی را در دل بیابان‌ها نسازند
مجتمع‌های مسکونی در قالب مسکن مهر یا مسکن ملی باید در نقاطی ساخته شوند که زیرساخت‌های اولیه آنها فراهم باشد؛ نه اینکه مجتمع‌هایی بسازند و بعد تصمیم بگیرند برای آنها زیرساخت ایجاد کنند که در این صورت نیازمند صرف هزینه‌های اضافی برای ایجاد زیرساخت است.
اکبر عابدی از سمنان 

  اجاره جواز کسب به غیر، یکی از دلایل گرانی است
در گذشته کاسبان ناگزیر بودند برابر جوازشان در مغازه حضور داشته باشند، اما اکنون مغازه‌ها توسط صاحبان ملک با جواز اجاره می‌روند و برخی مواقع یک ملک تجاری چند دست می‌گردد. این موضوع به‌خصوص در سعادت آباد دیده می‌شود که باعث شده قیمت‌های نجومی و چند ده میلیونی برای اجاره لحاظ شود که خود از عوامل گرانی است زیرا به هر حال مستأجران می‌خواهند هزینه‌های خود ر ا تامین کنند که این، باعث گرانی می‌شود.
مردوخی از تهران 

   مقررات منع رفت وآمد شبانه، نیازمند تجدید نظر است
از مسئولان توقع داریم در مقررات منع آمد و شد شبانه، تجدید نظر کنند زیرا به‌نظر می‌رسد این مقررات تأثیر چندانی در کاهش شیوع کرونا ندارد و فقط باعث جریمه مردم می‌شود. 
منصوری از تهران 

  جدول‌های کنار خیابان‌ها استاندارد شوند
لازم است جدول‌های کنار خیابان‌ها در تمام شهر تهران استاندارد باشند زیرا برخی از آنها آنقدر بلند هستند که در ماشین موقع باز شدن  گیر می‌کند یا شهروندان نمی‌توانند از آن عبور کنند.
شاهرخی از تهران 

   سنگ‌های قیمتی کاخ نیاوران تخریب شده است
از مسئولان میراث فرهنگی تقاضا داریم به نگهداری آثار باستانی و ملی که متعلق به همه مردم است توجه و دقت کافی را داشته باشند؛ به‌عنوان نمونه بخشی از سنگ های کاخ نیاوران که قیمتی هم هستند ریخته‌اند و توجهی به آنها نمی‌شود. من زمانی که برای تزریق واکسن به مرکز مستقر در این کاخ مراجعه کردم، متوجه موضوع شدم و از مسئولان تقاضا داریم از سرمایه ای که متعلق به شخص خاصی نیست، محافظت کنند.
قهرمانی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید