• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 6 شهریور 1400
کد مطلب : 138862
+
-

بازی‌های دیوانه‌وار

از آخرین روزهای هیجان‌انگیز فوتبال پیش از فیفادی لذت ببریم

با توجه به فیفادی پیش‌رو بیشتر بازی‌های مهم این هفته رقابت‌های باشگاهی در اروپا به امروز موکول شده است. در این مطلب مروری بر بازی‌های امروز داشته‌ایم.

   منچسترسیتی- آرسنال / ساعت 16

اولین بازی بزرگ امروز و امشب در لیگ برتر بین منچسترسیتی و آرسنال برگزار می‌شود که ساعت16 می‌توانید جریان آن را دنبال کنید. من‌سیتی بعد از 2باخت ابتدای فصل در سوپرجام و هفته اول لیگ مقابل لسترسیتی و تاتنهام بالاخره توانست نخستین برد فصل را با پیروزی پرگل 5 بر صفر مقابل نوریچ دشت کند. آرسنال اما هر 2بازی هفته‌های اول و دوم خود در لیگ را با نتایج مشابه به برنتفورد تازه صعود کرده و چلسی قهرمان اروپا 2 بر صفر باخت اما در جام حذفی مقابل تیم سقوط کرده وست‌بروم با هت‌تریک اوبامیانگ 6 بر صفر برنده شد تا مرهمی باشد بر زخم‌های لیگش. لاکازت هم مقابل وست‌بروم دقایقی به میدان رفت تا مشخص شود برای بازی امروز مشکلی ندارد.

   لیورپول- چلسی / ساعت 21

یک بازی خیلی بزرگ دیگر هم امشب در لیگ برتر خواهیم دید؛ لیورپول و چلسی. جدال آخرین قهرمان لیگ قهرمانان پیش از کرونا و قهرمان اخیر رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا که در ساعت 21 برگزار می‌شود. لیورپول و چلسی باید در اوایل فصل به‌اندازه کافی امتیاز جمع کنند چون در میانه فصل دچار مشکل خواهند شد. لیورپول به این دلیل که بازیکنان آفریقایی زیادی دارد، در نیم‌فصل باید چند بازی را بدون صلاح، مانه و دیگران سپری کند. چلسی هم در همین مقطع درگیر رقابت‌های جام جهانی باشگاه‌ها در ژاپن خواهد بود. ازهمین‌رو آنها الان نمی‌توانند و اجازه ندارند امتیازی از دست بدهند. توخل، جورجینیو و کانته همین پریشب جایزه بهترین مربی، بهترین بازیکن و هافبک سال اروپا را گرفته‌اند و به‌خاطر قهرمانی در اروپا و سوپرجام اروپا، روحیه بالایی برای این بازی دارند. آنها هفته گذشته آرسنال را بردند تا 6امتیازی شوند. لیورپول هم با بازگشت 3 مدافع اصلی‌اش که مدتی طولانی مصدوم بودند، بار دیگر به جمع مدعیان قهرمانی برگشته است.

   بتیس- رئال / ساعت 00:30

رئال برای سومین بار پیاپی میهمان خواهد بود. دلیل آن آماده نبودن چمن سانتیاگو برنابئو پس از بازسازی است. رئال در هفته اول 4 بر یک آلاوس را برد و در هفته دوم مقابل لوانته به‌زور 3-3 مساوی کرد. کهکشانی‌های سابق با آنچلوتی خوب گل می‌زنند خوب هم گل می‌خورند. رئالی‌ها بیش از آنکه نگران این بازی باشند، اخبار انتقال امباپه را دنبال می‌کنند و شاید همین مسئله روی فرم بازی این تیم که ساعت12:30 امشب آغاز می‌شود تأثیر بگذارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید