• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
شنبه 6 شهریور 1400
کد مطلب : 138859
+
-

جمعه توفانی رونالد‌و

ستاره یوونتوس فاصله‌ای تا انتقال به سیتی نداشت، اما در آخرین ساعات دیروز به یونایتد پیوست

جمعه توفانی رونالد‌و

منچستریونایتد پریشب تحقیقاتی را برای بررسی امکان جذب کریستیانو رونالدو انجام داد که ابتدا به نظر می‌رسید دیگر خیلی دیر شده. منچستری‌ها که کل تابستان را برای این انتقال زمان داشتند، وقتی فهمیدند کریستیانو در حال توافق با رقیب همشهری آنهاست، بلافاصله دست به‌کار شدند. دیروز هر لحظه اخبار تازه‌تری از قطعیت انتقال این بازیکن از یوونتوس به منچسترسیتی منتشر می‌شد تا اینکه عصر دیروز ماجرا عوض شد.

   توافق با سیتی
رونالدو برای رهایی از شر آلگری، سرمربی یووه حاضر شد تخفیف قابل‌توجهی در دستمزدش بدهد. قرار بود او سالی 20میلیون یورو بگیرد و قراردادش با سیتی 2ساله باشد. سیتی هم وقتی هری کین در صفحه شخصی‌اش اعلام کرد که در تاتنهام می‌ماند، پروژه جذب رونالدو را فعال کرد. این انتقال بیش از آنکه نیاز فنی باشد، به‌نوعی رقابت با پاری‌سن‌ژرمن بود. مالک نفتی ثروتمند تیم پاریسی مسی را خریده و همتای اماراتی‌اش در من‌سیتی نباید از او عقب می‌افتاد. 2تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان هم به‌هم افتاده‌اند. گفته می‌شد مبلغ 30میلیون یورو از این انتقال به یوونتوس خواهد رسید که 3 سال قبل با 100میلیون این بازیکن را از رئال مادرید خریده بود.

   یونایتد وارد شد
هواداران منچستریونایتد از شنیدن خبر انتقال رونالدو به سیتی حسابی خشمگین شدند و شروع به آتش زدن پیراهن‌های قدیمی خود با نام این بازیکن کردند. آنها معتقد بودند باشگاه باید اسطوره سابق این تیم را برمی‌گرداند و اجازه نمی‌داد این ستاره به تیم رقیب برود. مصاحبه‌ای قدیمی از رونالدو هم منتشر شد که او در سال2009 گفته بود هرگز به منچسترسیتی نخواهد رفت چون دنبال پول نیست و برایش اشتیاق به فوتبال اهمیت بیشتری دارد. همه چیز برای هواداران یونایتد به بدترین شکل ممکن پیش می‌رفت تا اینکه سرمربی تیم به ستاره پرتغالی چراغ سبز نشان داد و گفت: «رونالدو؟ همیشه رابطه خوبی با هم داشتیم. برونو هم با او در تماس بوده و او می‌داند ما چه حسی نسبت به او داریم. اگر قرار بر جدایی از یوونتوس باشد، او می‌داند که ما اینجا هستیم. کریستیانو اسطوره این باشگاه است؛ اگر از من بپرسید، می‌گویم بزرگ‌ترین بازیکن تاریخ. من به اندازه کافی خوش‌شانس بودم که با او بازی کنم. اجازه بدهید ببینیم چه می‌شود.» جالب اینکه تنها چند ساعت پس از این واکنش اوله گونار سولسشر خبر رسید فرگوسن تماسی با رونالدو داشته و از او خواسته به تیم سابقش برگردد. دقایقی بعد هم فابریتزیو رومانو مدعی شد رونالدو با دستمزد هفتگی 270 هزار پوندی با یونایتد به توافق رسیده است. قرارداد رونالدو با یونایتد قرار است 2‌ساله باشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :